از اتفاقی که برای شریفی رخ داد ناراحت هستم؛

کولاکوویچ: می توانستیم برنده باشیم اما مصدومیت کار ما را سخت کرد

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۰:۵۶
کد خبر: ۷۱۸۴۹۳
کولاکوویچ: می توانستیم برنده باشیم اما مصدومیت کار ما را سخت کرد
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می گوید ملی پوشان شانس کسب برد برابر صربستان را داشتند اما از آن استفاده نکردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران بعد از شکست برابر صربستان گفت: بازی خیلی سختی داشتیم و با تمام وجود بازی را آغاز کردیم و در دو ست اول خوب بودیم. در ست دوم تا امتیازات پایانی خوب پیش رفتیم اما آتاناسویچ به خط سرویس رفت. ست سوم نیز خوب بودیم و امتیاز به امتیاز پیش رفتیم و دو تیم رقابت نزدیکی داشتند. اتفاق بد برای ما مصدومیت مرتضی شریفی بود. میرزاجانپور در زمین به عنوان جانشین عملکرد خوبی داشت اما از اتفاقی که برای شریفی رخ داد ناراحت هستم. او بازیکن جوانی است که به خوبی جایگاه خود را در تیم شناخته است.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: ست چهارم باز هم به بازی برگشتیم اما در شروع ست پنجم صربستان از ما پیش افتاد. ست پنجم چند امتیاز عقب بودیم و در نهایت بازی را باختیم اما من از چیزی که ناراحت هستم این است که شانس کسب برد در این بازی را داشتیم و می توانستیم برنده زمین را ترک کنیم.

سرمربی ایران در پایان با اشاره به تاثیر مصدومیت های ملی پوشان ایران خاطر نشان کرد: صربستان با تیم کامل خود در اینجا حضور دارد اما چند مصدوم داشتیم. غفور از ناحیه زانو و کمر مصدوم است و قائمی نیز نمی توانست کامل ما را همراهی کند و شریفی نیز مصدوم شد و این مصدومیت ها کار ما را سخت کرده است.

 

نظر شما