آلمان صفر - مکزیک یک؛

ژرمن‌ها در خاک روسیه زمین‌‎گیر شدند/ فغانی نمره قبولی گرفت

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۲۰:۲۱:۰۵
کد خبر: ۷۱۸۸۹۳
ژرمن‌ها در خاک روسیه زمین‌‎گیر شدند/ فغانی نمره قبولی گرفت
تیم ملی فوتبال مکزیک توانست با نتیجه یک بر صفر تیم ملی فوتبال آلمان را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال آلمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف مکزیک رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع مکزیک به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال مکزیک بازی را هجومی آغاز کرد و موقعیت گل هم در همان دقایق ابتدایی داشت اما با عملکرد خوب نویر، دروازه‌بان فوق ستاره آلمان بی ثمر ماند. تیم داوری این دیدار را قضاوت می‌کردند و علیرضا فغانی با اعتماد به نفس خوبی قضاوت کرد. در دقیقه 13 کروس، بازیکن آلمان به قضاوت فغانی اعتراض کرد که با واکنش تند داور ایرانی مواجه شد. فغانی با قرار دادن دست‌هایش بر روی سینه کروس از او خواست تا فاصله خود را رعایت کند.

 

فغانی

 

در دقیقه 32 ژرمن‌ها بر روی دروازه مکزیک حمله کردند اما بازیکن  ال تری بر روی بازیکن آلمان خطا کرد و فغانی به درستی سوت زد. دقیقه 30 بازیکن مکزیک برای تصاحب توپ بر روی بوتانگ، بازیکن آلمانی خطا کرد که به درستی توسط فغانی گرفته شد. داور ایرانی این دیدار با سوت‌های به موقع خود نگذاشت سرعت بازی گرفته شود. 

مکزیک که دل به ضد حمله داده بود توانست در دقیقه 35 توسط لوزانو به گل برتری برسد. هرناندس در میانه زمین با ولا یک و دو کرد، نفوذ سریعی تا پشت محوطه جریمه آلمان داشت و پاس بسیار خوبی به لوسانو داد تا او را در موقعیت مناسبی قرار دهد و این بازیکن هم بعد از سر توپ تماشایی به اوزیل و شوت زمینی که نویر را در مهار توپ ناکام گذاشت، گل اول مکزیک را به ثمر رساند.

ورنر

آلمان بعد از دریافت گل بر روی دروازه آزتک‌ها فشار آورد اما موفق نشد به گل تساوی برسد. نیمه نخست با برتری مکزیک به پایان رسید.

در نیمه دوم آلمان تلاش خود را برای رسیدن به گل بیشتر کرد اما با دفاع و واکنش‌های عالی گیلرمو اوچوا، دروازه‌بان مکزیک مواجه شد. در دقایق پایانی همه بازیکنان آلمان در زمین حریف بودند اما نتوانست به گلی برسند تا ژرمن‌ها در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی روسیه مقابل مکزیک شکست بخورند.

 

مکزیک

 

ترکیب دو تیم در این دیدار به شرح زیر بود:

آلمان:

مانوئل نویر، مت هوملس، پلاتن هارت، سامی خدیرا، ژولین دراکسلر، تونی کروس، تیمو ورنر، مسوت اوزیل، توماس مولر، یاشوا کیمیش و ژروم بوآتنگ.

مکزیک:

گیلرمو اوچوا، هوگو آیالا، کارلوس سالسیدو، میگوئل لایون، کارلوس ولا، خاویر هرناندس، هکتور مورنو، هکتور پریرا، آندرس واردادو، هکتور لوزانو و ژسوس گایاردو.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز