برزیل یک - سوئیس یک؛

توقف برزیل مقابل ساعت‌سازها

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۲۳:۲۶:۰۵
کد خبر: ۷۱۸۹۳۱
توقف برزیل مقابل ساعت‌سازها
دیدار تیم‌های برزیل و سوئیس با تساوی یک - یک به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال برزیل در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال سوئیس رفت که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. 

بر خلاف تصورها تیم ملی سوئیس بود که از همان ابتدا به سمت دروازه برزیل حمله کرد و توانست موقیعت گل هم ایجاد کند اما با بی دقتی مهاجم سوئیس به هدر رفت. تیم ملی برزیل از تجربه خود استفاده کرد و به سمت دروازه حریف حمله کرد و توانست در دقیقه 20 با شوت بسیار زیبای کوتینیو به گل برتری برسد. سوئیس نتوانست به دلیل حملات مکرر قناری‌ها به سمت دروازه تیم ملی برزیل حمله کند و این دیدار در نیمه نخست با برتری برزیل به پایان رسید.

 

547457

 

668567

 

در نیمه دوم سوئیس همانند دقایق اولیه نیمه نخست این دیدار هجومی بازی را آغاز کرد و توانست در دقیقه 50 با ضربه سر دقیق استیون زوبر به گل تساوی برسد. هر دو تیم تا پایان برای رسیدن به سه امتیاز بازی تلاش کردند اما نتوانستند به گل برسند و این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

4567u6578

 

ترکیب دو تیم در این بازی به شرح زیر بود:

برزیل:

 آلیسون، تیاگو سیلوا، میراندا، مارسلو، کاسیمیرو، گابریل ژسوس، نیمار، فیلیپ کوتینیو، دانیلو، پائولینیو و ویلیان.

سوئیس:

 یان سومر، اشتفان لیش اشتاینر، مانوئل آکانجی، هریس سفروویچ، گرانیک ژاکا، والون بهرامی، ریکاردو رودریگز، استیون زوبر، بلرین ژمایلی، فابرین شار، ژردان شکیری.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز