انگلیس دو - تونس یک؛

رستگاری انگلیس با دبل هری کین/ دشت اول سه شیرها در خاک روسیه

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۳:۲۵:۵۱
کد خبر: ۷۱۹۴۱۱
رستگاری انگلیس با دبل هری کین/ دشت اول سه شیرها در خاک روسیه
تیم ملی انگلیس توانست با نتیجه دو بر یک تیم ملی تونس را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال انگلیس در نخستین خود در رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال تونس رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع انگلیس به پایان رسید.

تیم ملی انگلیس بازی را هجومی آغاز کرد و توانست موقعیت‌های خطرناکی را به سمت دروازه حریف خلق کند. در دقیقه 4 ضربه سر مگوایر روی ارسال توپ از کرنر با واکنش عالی معز حسن از کنج دروازه بیرون کشیده شد.  در دقیقه 18 شوت هندرسون نزدیک بود وارد دروازه تونس شود که مصطفی دروازه بان تونسی ها این توپ را مهار کرد. 

در دقیقه 10 فشار حملات بی‌امان انگلیسی‌ها جواب داد و ارسال عالی جونز از روی کرنر و ضربه سر استونز که با واکنش تماشایی معز حسن همراه شده بود را هری کین در ریباند تبدیل به گل کرد.

 

1397032823175065814469724

 

در صورتی که روند بازی به نفع انگلستان بود اما تونسی‌ها توانستند با سمت دروازه حریف حمله کنند و به پنالتی برسند. پنالتی‌ای که به سود تونس اعلام شده بود را الفرجانی ساسی به سمت راست دروازه زد تا توپ بعد از برخورد به نوک انگشتان پیکفورد و عبور از زیر دستان او گل مساوی را به همراه داشته باشد. نیمه نخست با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

بازی+انگلیس+و+تونس

 

در نیمه دوم انگلیس بازی هجومی خود را آغاز کرد اما موقعیت‌ها با دفاع خوب تونس از بین رفت. در دقیقه 51 ضربه سر مگوایر روی توپ ارسالی از کرنر را بن مصطفی جمع کرد که باز هم در این صحنه به نظر می‌رسید باید برای دومین بار خطای پنالتی ساسی روی کین اعلام می‌شد که این اتفاق نیافتاد.

در دقیقه 72نعیم السلیتی قصد داشت با شوت پشت محوطه دروازه انگلیس را باز کند که ضربه او کم دقت بود و به اوت رفت. انگلیس در دقایق پایانی توانست دروازه تونس را باز کند. 

ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

انگلیس:

جوردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، هری مگوایر، جورن هندرسون، دله آلی(80- لوفتوس چیک)، جسی لینگارد(2+90- اریک دایر)، کیرن تریپر، اشلی یانگ، رحیم استرلینگ(68- مارکوس راشفورد) و هری کین

تونس:

معز حسن(15-  فاروق بن مصطفى)، صیام بن یوسف، دیلان برون، یاسین مریاح، علی معلول، انیس البدری، الیاس السخیری، الفرجانی ساسی، فخرالدین بن یوسف، نعیم السلیتی(74- محمدامین بن عمر) و وهبی الخزری(85- صابر خلیفه)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز