مهسا صادقی در گفتگو با برنا:

تلاش می کنیم در جاکارتا بهترین اتفاق را رقم بزنیم/روزانه در سه تایم متفاوت تمرینات را پیگری می کنیم

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۵:۳۵
کد خبر: ۷۲۰۰۹۱
تلاش می کنیم در جاکارتا بهترین اتفاق را رقم بزنیم/روزانه در سه تایم متفاوت تمرینات را پیگری می کنیم
عضو تیم ملی پومسه بانوان گفت: تیم ملی برای نخستین بار است که به جاکارتا اعزام می شود ولی با این حال تلاش می کنیم بهترین اتفاق را رقم بزنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهسا صادقی ملی پوش پومسه بانوان در خصوص شرایط اردوهای برگزار شده برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بعد از مسابقات آسیایی ویتنام بلافاصله تمرینات خود را زیر نظر فاطمه اسد پور سرمربی تیم شروع کرده ایم، روزانه در سه تایم متفاوت تمرینات را پیگری می کنیم، شرایط اردو ها رضایت بخش است، همچنین در کنار سرمربی تیم، با توجه به شرایطی که اجرا فرم های بخش پومسه نوین دارد مژده سلیمان پور نیز به عنوان مربی ژیمناستیک در کنار تیم حضور دارد، البته در کنار این دو مربی ایرانی یک مربی کره ای هم هدایت ملی پوشان را برعهده دارد.

وی افزود: تیم ملی برای نخستین بار است که به جاکارتا اعزام می شود، بنابراین باید تمرینات منسجم و فشرده را انجام دهیم. در حال حاضر تیم های حریف از جمله، اندونزی؛ ویتنام و چین تایپه در کره جنوبی در اردوهای مشترک حضور دارند، بدون شک شرکت در چنین اردوهایی می تواند پتانسیل و توانایی ملی پوشان را بالا ببرد.

وی درباره اردوهای بروزن مرزی برنامه ریزی شده برای تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات بیان کرد: فکر نمی کنم اردو های برون مرزی داشته باشیم،اگر این اتفاق می افتاد قطعا می توانستم شناخت بیشتری از حریفان آسیایی خود داشته باشیم و نتیجه بهتری هم درمسابقات کسب کنیم.

صادقی در خصوص شانس کسب مدال توسط ملی پوشان در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: شانس کسب مدال دور از ذهن نیست، ما به تازگی از مسابقات آسیایی ویتنام برگشته ایم که این رقابت ها حکم اردو برای ما داشت؛ و تا زمان اعزام به جاکارتا تمرینات خود را زیر نظر مربی انجام می دهیم،  در چنین رویداد مهم ورزشی حاضر می شویم ولی انگیزه بالایی داریم و بدون تردید همه به دنبال کسب بهترین نتیجه و خوش رنگترین مدال هستیم که امیدوارم بتوانیم این اتفاق شیرین را در جارکاتا رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز