جام جهانی۲۰۱۸؛

آمار فوق العاده ای که هموطنان تیام در روسیه خلق کردند

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۲۰۱۲۱
آمار فوق العاده ای که هموطنان تیام در روسیه خلق کردند
تیم ملی سنگال در جام جهانی آماری بسیار جالب توانسته است از خود به جای بگذارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی سنگال روز گذشته در نخستین مسابقه اش در جام جهانی 2018 روسیه موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد لهستان قدرتمند عبور کند تا نشان دهد همچون دوره قبل که در جام جهانی بودند، می خواهد شگفتی ساز شوند.

شیرهای ترنگا راه پیروزی در جام جهانی را به بهتر از هر تیم دیگر آفریقایی می دانند. اگرچه آنها به نسبت تیم های بزرگ آفریقا کمتر در جام جهانی حاضر بودند اما در همان چند مسابقه کمی که در جام جهانی انجام دادند آبروی آفریقا بودند.

نخستین دوره حضور سنگال در جام جهانی به سال 2002 باز می گردد. آنها در آن دوره در گروه A با تیم های فرانسه (مدافع عنوان قهرمانی) ، اروگوئه و دانمارک همگروه بودند و در بازی افتتاحیه موفق شدند قهرمان دوره قبل را شکست دهند تا نگاه تمام جهان به آنها خیره شود.آنها در دو بازی بعدی مساوی کردند تا با پنج امتیاز پس از دانمارک راهی مرحله بعد شوند. شیرهای ترانگا در دور بعد نیز سوئد را حذف کردند اما در یک چهارم مغلوب ترکیه شدند و از رسیدن به نیمه نهایی در نخستین دوره حضورشان در جام جهانی باز ماندند.

از آن پس سنگال دیگر موفق نشد به جام جهانی راه یابد و حال پس از 16 سال دوباره به بزرگترین مسابقات فوتبال در جهان بازگشته اند. آنها در این دوره نیز کار خود را با پیروزی مقابل سرگروه آغاز کردند و با پیروزی مقابل لهستان گام بلندی برای صعود به مرحله بعد برداشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز