وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت:

ظرف دو سه هفته آینده لایحه اصلاح ساختار دولت در صحن مطرح می‌شود/ بازی خوبی مقابل اسپانیا انجام می‍‌‎دهیم/ تیم داوری کارنامه خوبی داشت/ فدراسیون فوتبال مذاکراتی با کی‌روش داشته است

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۰:۱۳
کد خبر: ۷۲۰۲۰۱
ظرف دو سه هفته آینده لایحه اصلاح ساختار دولت در صحن مطرح می‌شود/ بازی خوبی مقابل اسپانیا انجام می‍‌‎دهیم/ تیم داوری کارنامه خوبی داشت/ فدراسیون فوتبال مذاکراتی با کی‌روش داشته است
وزیر ورزش و جوانان درباره تمدید قرارداد کی روش برای ماندن در جام ملت ها گفت: من مطلع شدم فدراسیون فوتبال مذاکراتی با ایشان داشته و این تصمیمات جزو وظایف فدراسیون فوتبال است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر «مسعود سلطانی فر»، وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره تفکیک وزارتخانه ها گفت: دولت تصمیمات خود را یک سال قبل گرفته است و لایحه ای که تقدیم کرد، مبنی بر تشکیل دو وزارتخانه جدید و سازمان ملی جوانان بود. یکی تفکیک وزارت راه و شهرسازی و دوم تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت تا همه امور بازرگانی تحت یک مدیریت قرار گیرد. در رابطه با وزارت ورزش و جوانان هم تصمیم گرفته شد تا با تشکیل سازمان ملی جوانان، امور جوانان در یک سازمان مقتدر پیگیری شود. در انتخابات ریاست جمهوری هم این موضوع جزو مطالبات جوانان بود دولت هم پاسخ مطالبات جوانان را داد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مراحل کارشناسی آن در دولت انجام شد و در کمیسیون های مجلس مورد بررسی قرار گرفت و ادامه تعیین تکلیف آن برعهده نمایندگان است. ظرف دو سه هفته آینده این لایحه در صحن مطرح خواهد شد. امیدوارم این لایحه تصویب بشود تا با سازمان ملی جوانان مستقل زیرنظر ریاست جمهوری مسایل مرتبط با جوانان نظیر اشتغال، مسکن، تحصیل و پر کردن اوقات فراغت جوانان با همگرایی و هم افزایی بیشتر اداره شود. 

دکتر سلطانی فر در پاسخ به این سوال که وضعیت وزارت ورزش در صورت تفکیک به چه صورت خواهد بود، گفت: وزارت ورزش به عنوان یک وزارتخانه مستقل به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به بازی ایران و اسپانیا گفت: پیش بینی می کنم بازی خوبی انجام دهیم اما نتیجه قابل پیش بینی نیست. این دو بازی از بازی مقابل مراکش سخت تر است. در رنکینگ فیفا پرتغال در جایگاه چهارم و اسپانیا در جایگاه هشتم قرار دارد و ما در جایگاه سی و هفتم هستیم. ما در یک بازی تاریخی توانستیم اولین برد خود را در جام جهانی کسب کنیم.

دکتر سلطانی فر اضافه کرد: در مجموع حضور در میادین جام جهانی، هشت بازی را باختیم، سه بازی را مساوی کردیم و تنها در مقابل آمریکا در سال 1998 به پیروزی رسیدیم. سال گذشته صعود مقتدرانه به جام جهانی با توان بچه ها و حمایت ملت داشتیم. بازی ما در مقابل این دو تیم دشوار است زیرا این دو تیم سابقه قهرمانی در جهان و اروپا را در کارنامه دارند و مصمم به رفتن به جایگاه بالاتر هستند. ان شاءالله با عظم و اراده ای که در بازی گذشته داشتیم و با توانمندی بچه ها بازی خوبی ارایه خواهیم کرد.

دکتر سلطانی فر درباره عملکرد تیم داوری در جام جهانی گفت: تیم داوری کارنامه خوبی داشت و بنا بر ارزیابی کمیته داوری قضاوت خوبی را به نمایش گذاشتند تا در کنار موفقیت تیم شاهد موفقیت تیم داوری باشیم.

وی در پایان درباره تمدید قرارداد کی روش برای ماندن در جام ملت ها گفت: من مطلع شدم فدراسیون فوتبال مذاکراتی با ایشان داشته و این تصمیمات جزو وظایف فدراسیون فوتبال است. هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد اجرایی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز