جلسه مشترک روسای فدراسیونهای ورزشی با وزیر ورزش وجوانان برگزار شد؛

تاکید فریبا محمدیان بر انتخاب سرپرستان شایسته برای نظارت بر اردوها

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۰:۲۶:۰۲
کد خبر: ۷۲۰۳۴۴
تاکید فریبا محمدیان بر انتخاب سرپرستان شایسته برای نظارت بر اردوها
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جلسه مشترک روسای فدراسیونهای ورزشی با وزیر ورزش وجوانان باتاکید بر حساسیت ودقت نظر بیشتر بر حوزه ورزش بانوان تاکید کرد که سرپرستان اردو ها چشمان ناظر فدراسیون هستند که باید همواره با آگاهی کامل به مسائل بنگرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فریبا محمدیان با اشاره به دوره آموزشی سفر ایمن ویژه نواب رئیس بانوان، سرپرستان و سرمربیان تیم های اعزامی به بازی های آسیایی 2018جاکارتا که صبح امروز در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان برگزار شد گفت: این دوره های آموزشی به همت معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با همکاری کمیته ملی المپیک ، فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون وشوو برگزار شد.

معاون توسعه ورزش بانوان با بیان اینکه این دوره ها در سه محور ( پزشکی- پیراپزشکی، روان شناختی) ، ( دوپینگ) و ( رفتار شناسی سفر) در حال پیگیری است تصریح کرد: بررسی ها در این حوزه ها بیانگر تسری پیداکردن مسائل مرتبط با دوپینگ در میان بانوان است که در این حوزه باید دقت نظر بیشتری به کار بندیم.

وی با تاکید بر حساسیت بیشتر در بخش بانوان گفت: لازم است سرپرستانی شایسته را برای نظارت بر اردو های بانوان انتخاب و انتصاب کنیم که آگاهی لازم را در مسائل مرتبط با دوپینگ داشته باشند. معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد :سرپرستان اردو ها چشمان ناظر فدراسیون هستند که باید همواره با آگاهی کامل به مسائل بنگرند تا شاهد کمترین تنش ها و حاشیه ها در هنگام اعزام و زمان اجرای مسابقات و پس از آن باشیم.

او در ادامه به اهمیت سواد فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در این خصوص نیز برای تحکیم رفتارهایی که موجب صیانت از ارزش های فرهنگی، عفاف و حجاب و رعایت همه ملاحظاتی که دغدغه ورزش کشور است می شود، نیازمند برنامه ریزی و آموزش هستیم.

فریبا محمدیان با تاکید بر نقش موثر گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت معصومه ( س ) از کلیه فدراسیون ها خواست تا برای ایام ولادت با معاونت توسعه ورزش بانوان هماهنگ شوند و برای برگزاری با شکوه تر این مناسبت به خصوص در اردوهای تدارکاتی بانوان کوشا باشند و گزارشی از اقدامات صوت پذیرفته ارائه دهند.

نظر شما