جام جهانی۲۰۱۸؛

سایت AFC:ایران مقاوم نزدیک بود شگفتی بزرگی را رقم بزند /گل کاستا شانسی بود +عکس

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۱:۱۴
کد خبر: ۷۲۰۴۸۸
سایت AFC:ایران مقاوم نزدیک بود شگفتی بزرگی را رقم بزند /گل کاستا شانسی بود +عکس
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی از بازی ایران و اسپانیا نوشت گل شانسی دیگو کاستا اسپانیا را به اولین پیروزی خود در جام جهانی رساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از شکست یک بر صفر تیم ملی ایران برابر اسپانیا در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه ،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی گل پیروزی بخش مهاجم اسپانیا را شانسی قلمداد کرد.

ای اف سی نوشت: ایران روز چهارشنبه در ورزشگاه "کازان" در مسابقه مرحله گروهی جام جهانی فوتبال 2018 با نتیجه 1-0 به اسپانیا باخت.

گل شانسی دیگو کاستا اسپانیای پر امید را به اولین پیروزی خود در جام جهانی رساند، اگر چه ایران مقاوم نزدیک بود شگفتی بزرگی را رقم بزند.

مهاجم اتلتیکو مادرید 54 دقیقه روی توپ ارسال شده توسط آندرس اینیستا بعد از این که ضربه رامین رضاییان به پای او خورد،دروازه بیرانوند را گشود.

فرناندو هیرو در این بازی دنی کارواخال را که از بند مصدومیت همسترینگ بازی فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول رها شده بود به میدان فرستاد.

 

با آمدن وازکز به جای کوکه هم اسپانیا حس و حال رئال مادرید را پیدا کرده بود.

تا پایان یک نیمه اول دفاع ایران توانست چند فرصت واقعی را که لا روخا توانسته بود ایجاد کند، خنثی کرد.

اسپانیا پس از استراحت بین دو نیمه کار خود را با روش مثبت تری از سر گرفت ، و بیرانوند مجبور شد دو بار در چهار دقیقه قهرمانانه ظاهر شود.

بلافاصله پس از آغاز مجدد بازی کرنر ارسالی ایسکو را پیکه نتوانست به گل تبدیل کند.

شوت سرخیو بوسکتس از 20فاصله 20 یاردی توسط بیرانوند مهار شد و قبل از این که وازکز به توپ برسد این دروازه بان در ریباند دوباره توپ را دور کرد.

دید عالی اینیستا و شانس کاستا قلب ایرانی ها را شکست. چند دقیقه بعد، زمانی که عزت اللهی در تجمع بازیکنان اسپانیا دروازه دخیا را بازد کرد ورزشگاه منفجر شد اما کمک داور گل را آفساید اعلام کرد.

هزاران هوادار ایرانی که ورزشگاه را با صدای ووزلا پر کرده بودنند، زمانی که گل مردود اعلام شد، ناامید شدند.

در یک ربع آخر بازی ایران برای کسب یک تساوی دیرهنگام جنگید ، اما بعد از اینکه وحید امیری در جناح چپ کلاس کار خود را با لایی انداختن به پیکه پخته نشان داد،و سانتر زیبایی روی دروازه انجام داد ضربه سر برق آسای طارمی با اختلاف اندکی از بالای دروازه بیرون رفت تا دخیا نفس راحتی بکشد.

نظر شما