عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

دکتر سلطانی‌فر بر حضور خانواده‌ها در ورزشگاه تاکید داشت/ حضور خانواده‌ها در استادیوم‌آزادی موفقیتی برای نظام است

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۶:۲۳
کد خبر: ۷۲۰۶۵۳
دکتر سلطانی‌فر بر حضور خانواده‌ها در ورزشگاه تاکید داشت/ حضور خانواده‌ها در استادیوم‌آزادی موفقیتی برای نظام است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 30 هزار نفر در ورزشگاه آزادی بدون حاشیه و مشکل بازی بازی تیم ملی ایران و اسپانیا را تماشا و بعد هم فضا را ترک کردند، این عظمتی برای نظام است و می توان به دشمنان ثابت کرد که مردم و مسئولین به هم اعتماد دارند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ «فاطمه ذوالقدر»، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار برنا در خصوص "جو ورزشگاه آزادی در بازی ایران و اسپانیا و حضور خانواده ها در ورزشگاه" گفت: در این زمینه پیگیری و صحبت هایی با استاندار، وزیر کشور و نیروی انتظامی انجام شد تا در نهایت با ایجاد رضایت و زمینه چینی شرایط برای حضور خانم ها و خانواده ها در استادیوم آزادی فراهم شود.

ذوالقدر در ادامه گفت: باید از همه دست اندرکاران تشکر کرد که بعد از 40سال خانواده ها توانستند از محیط و فضای استادیوم آزادی برای تماشای بازی و تشویق تیم ملی ایران استفاده کنند. به عشق تیم ملی فضایی پر از نشاط ایجاد شده بود که نمایانگر وحدت ملی و انسجام بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص جو ورزشگاه افزود: نظم و انضباط کامل برقرار بود، حتی در موقع پخش قران سکوتی عرفانی حکم فرما شد که نشان می دهد خانواده ها به مقررات و تعهد خود پایبند هستند. همچنین شاهد نماز خواندن برخی در بین دو نیمه بودم. فضا بسیار خوب بود و خانواده ها توانستند هیجان خود را تخلیه کنند.

او درباره مشکلات اولیه خانواده ها برای حضور در ورزشگاه گفت: مشکل خاصی بوجود نیامد، از نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی که امکانات را فراهم کرده و نظم و انضباط بوجود آوردند، تشکر می کنم. تا لحظات اخر که در ورزشگاه حضور داشتم، مشکل خاصی نبود. خوشبختانه اوقات خوبی سپری شد که این ها همه در راستای تقویت بنیان خانواده است. منویات مقام معظم رهبری هم در این جهت است که فضای نشاط و شادابی به دور از هر حاشیه تهیه و فراهم شود. امیدواریم این کار تقویت شود و در آینده هم شاهد هماهنگی های بیشتری باشیم. در ابتدا مقداری ناهماهنگی وجود آمد اما در نهایت برطرف شد. انشاءالله در اینده شاهد ادامه دار بودن این برنامه باشیم.

ذوالقدر گفت: اگر حضورها به این صورت ادامه داشته باشد و نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی اعتماد لازم را به دست آورند، خانواده ها هم‌ در این اعتماد کمک کنند می توانیم بدون حاشیه، مشکل و توهین شاهد ادامه دار بودن آن باشیم.

او ادامه داد: حدود 30 هزار نفر در ورزشگاه آزادی بدون حاشیه و مشکل بازی بازی تیم ملی ایران و اسپانیا را تماشا و بعد هم فضا را ترک کردند. این عظمتی برای نظام است و می توان به دشمنان ثابت کرد که مردم و مسئولین به هم اعتماد دارند.

ذوالقدر با تاکید بر تداوم این اتفاقات و اقدامات وزارت ورزش و جوانان افزود: وزارت ورزش خواستار حضور خانواده ها در استادیوم‌ بود و این اقدام جزو اولویت هایش است. آقای سلطانی فر هم تاکید داشتند تا این کار انجام شود زیرا مطالبه خانواده ها و جوانان همین است. از ابتدا وزارت ورزش با همکاری هایی که با نیروی انتظامی داشت از این کار استقبال کرد. همچنین شاهد تلاش وزیر کشور، استاندار، نیروی انتظامی، سردار اشتری، سردار رحیمی و اشراق بودیم‌ تا این کار صورت گرفت. به نظرمن، در این اتفاق همه دست در دست هم دادند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: اولین تجربه حضور در ورزشگاه بسیار برایم‌ شیرین بود. اینکه در کنار هموطنانم نشستم و با هم‌ شادی کردیم و استرس هم داشتیم شیرین بود. مردمی که به ما رای دادند باید حمایت های لازم را از آنها داشته باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی در پایان شهادت دو مرز بان شرقی را تسلیت گفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز