هفته پنجم لیگ ملت های والیبال؛

کولاکویچ: بازیکنان باید به تماشاگران احترام بگذارند/ در دو بازی آینده نیز برای برد به زمین می‌رویم

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۲۰۹۱۹
کولاکویچ: بازیکنان باید به تماشاگران احترام بگذارند/ در دو بازی آینده نیز برای برد به زمین می‌رویم
نشست خبری دومین بازی هفته پنجم لیگ ملت های والیبال به میزبانی تهران با حضور سرمربیان ایران و کره جنوبی و همراهی کاپیتان های دو تیم برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دو تیم کره جنوبی و ایران امشب در چارچوب هفته پنجم لیگ ملت های والیبال به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه 3-2 به نفع کشورمان به پایان رسید.

ایگور کولاکویچ سخنانش را با تشکر از سرمربی کره جنوبی آغاز کرد که تیم بازیکنان ایران را تحسین کرده بود و ادامه داد: پس از صحبت های معروف راجع به بازی صحبت کردن سخت شد اما باید از تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. تشویق های بی دریغشان کمک بزرگی برای تیم بود. به بازیکنانم تبریک می گویم که با تمام وجود جنگیدند. برخی از بازیکنان ما برای اولین بار در جو سالن آزادی بازی می کردند. انتظار من این بود پس از این سفرهای طولانی بازی سخت باشد. یکی از دلایل کندی برخی از بازیکنان مانند معروف و شفیعی خستگی راه بود و البته دفاع کره هم بارها کار را برای ما سخت کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به سوالی درباره شرایط حضور توخته و یلی در تیم ملی توضیح داد: وظیفه دارم مثل همیشه صادق باشم، من همیشه حامی بازیکنان جوان بودم و می دانم آنها آینده والیبال ایران خواهند بود. توخته در هفته  سوم لیگ ملت ها در روسیه خوب کار کرد و انتظار داشتم پس از بازگشت به ایران در تمرینات تیم «ب» حاضر شود اما اینکار را نکرد و تمریناتش را به طور شخصی ادامه داد. می دانم جوان است اما نمی دانم چرا متوجه این موضوع نشده و حساسیت این موضوع را درک نکرده است. یلی نیز همانطور، به من خبر رسید یلی تنها شش -هفت روز با تیم ب کار کرد. اینها باید به بازیکنان دیگر با تمرین کردن احترام می گذاشتند اما این کار را نکردند. این بازیکنان علاوه بر تیم ملی و دیگر بازیکنان باید به تماشاگران نیز احترام بگذارند و نباید مرتکب این اشتباه می شدند. یلی و توخته امروز می توانستند به تیم ملی کمک کنند اما کمک بدون تمرین ممکن نیست. انتظار داشتم آنها به تیم ملی احترام بگذارند، هر اشتباهی تنبیهی دارد و باید به اشتباه خود پی ببرند. از کلمه تنبیه استفاده کردم نگران نباشید می خواهم آنها متوجه اشتباه شوند. مطمئن باشید در آینده آنها ذهنیت خود را نسبت به تمرین تغییر خواهند داد. این اتفاق پیامد خوبی را خواهد داشت.

کولاکوویچ درباره شرایط ایران در مسابقات هفته پنجم با توجه به عملکرد چهار هفته گذشته توضیح داد: استراتژی ما تفاوت چندانی نخواهد داشت. تکنیک را باتوجه به حریف انتخاب می کنیم. ما شانس صعود را از دست دادیم اما پیروزی برای ما مهم است و در دو بازی آینده برای پیروزی خواهیم جنگید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز