سوئیس دو - صربستان یک؛

پیروزی دلچسب ساعت سازها زیر باران

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۶:۳۰
کد خبر: ۷۲۰۹۲۹
پیروزی دلچسب ساعت سازها زیر باران
تیم ملی سوئیس با نتیجه دو بر یک توانست تیم ملی صربستان را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی صربستان در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف سوئیس رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع سوئیس به پایان رسید.

در همان دقایق ابتدایی میتروویچ دو ضربه سر به سمت دروازه سوئیس زد که یکی از آن‌ها را دروازه‌بان سوئیس مهار کرد اما روی ضربه سر دوم در دقیقه 4 کاری از پیش نبرد و دروازه‌اش را باز شده دید. الکساندر میتروویچ اکنون در 18 دیدار اخیری که در ترکیب صربستان حضور داشته، 15 گل زده است.

 

3013

 

سوئیس برای جبران گل خورده تلاش بسیاری کرد اما نتوانست به گل تساوی برسد و این دیدار با تساوی یک بر صفر به نفع صربستان به پایان رسید.

در نیمه دوم صربستان بازی را هجومی آغاز کرد اما مدافعان سوئیس اجازه گلزنی را به صرب‌ها ندادند. ساعت سازها برای رسیدن به گل تساوی حملات خود را آغاز کردند و در دقیقه 52 به گل رسیدند. 

 

2977

 

ضدحمله سوییس توپ را به شکیری رساند که ضربه پا چپ این بازیکن برگشت و در ریباند گرانیت ژاکا با ضربه‌ای فوق‌العاده از پشت محوطه جریمه دروازه صربستان را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. 5 گل از 10 گل گرانیت ژاکا برای سوئیس از پشت محوطه جریمه بوده است.

 

3760

 

سوئیس برای رسیدن به سه امتیاز بازی حملات خود را ادامه دادند و توانستند در دقایق پایانی به گل برسند.  ژردان شکیری موفق شد در دقیقه 90  گل دوم را وارد دروازه صربستان کند تا این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع سوئیس به پایان برسد.

 

2921

 

ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

 سوئیس:

 یان سومر، اشتفان لیشت اشتاینر، مانوئل آکانژی، هریس سفروویچ، گرانیت ژاکا، والون بهرامی، ریکاردو رودریگز، استیون زوبر، بلریم ژمایلی، فابین شار، ژردان شکیری.

صربستان:  

استویکوویچ، یوسکو توسیچ، لوکا میلیوجویچ، پرانیسلوا ایوانوویچ، الکساندر میتروویچ، دوسان تادیچ، الکساندر کولاروف، نیکولا میلنکوویچ، فیلیپ کاستیچ، سرگئی ساویچ، نمانیا ماتیچ.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز