مکزیک دو - کره جنوبی یک؛

پیروزی آستک‌ها مقابل نماینده قاره کهن / کره‌ای‌ها در آستانه حذف از جام جهانی

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۷:۲۴
کد خبر: ۷۲۱۳۶۲
پیروزی آستک‌ها مقابل نماینده قاره کهن / کره‌ای‌ها در آستانه حذف از جام جهانی
تیم ملی کره جنوبی با نتیجه دو بر یک از تیم ملی مکزیک شکست خوردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال مکزیک در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف کره جنوبی رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع مکزیک به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال مکزیک بازی را هجومی بازی کرد و توانست در دقیقه 26 به گل برتری برسد. پنالتی اعلام شده به سود مکزیک را ولا خلاف جهت هیوون وو، گلر کره جنوبی به سمت راست دروازه زد تا گل اول بازی به ثمر برسد.

تیم ملی کره جنوبی بعد از دریافت گل همه تلاش خود را به کار برد تا به گل برسد اما مدافعان مکزیک اجازه گلزنی ندادند تا این دیدار با برتری مکزیک به پایان رسید.

نیمه دوم مکزیک بازی هجومی خود را آغاز کرد و بعد از فشار بر روی کره جنوبی توانست به گل دوم برسد. دقیقه 66 کی سونگ یئونگ در میانه زمین توپ را لو داد تا ولا یک ضد حمله سریع تدارک بدهد و چیچاریتو را در موقعیت گلزنی قرار دهد که هرناندس فرصت طلب هم با سر توپ عالی، جای گذاشتن هیون سو دروازه کره را برای دومین بار در این مسابقه باز کند.

مکزیک بازی را بست تا کره جنوبی نتواند به گل برسد اما زیرکی بازیکنان کره باعث شد تا چشم بادامی‌ها به گل برسند. سون هیونگ مین در دقیقه 93 برای کره جنوبی گلزنی کردند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع مکزیک به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز