ایران ۳ – بلغارستان یک؛

مردان شکست ناپذیر قلعه آزادی/ بلغارستان هم حریف بلندقامتان ایران نشد

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۳:۵۱
کد خبر: ۷۲۱۳۶۴
مردان شکست ناپذیر قلعه آزادی/ بلغارستان هم حریف بلندقامتان ایران نشد
مردان ایران در نمایشی قدرتمندانه تیم ملی والیبال بلغارستان با نتیجه 3-1 از پیش رو برداشتند تا دومین برد هفته پنجم لیگ ملت های والیبال را کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال کشورمان امروز از ساعت 18:30 دقیقه به مصاف تیم بلغارستان رفت و در حضور هزاران تماشاچی ایرانی بلغارستان را با نتیجه 3-1 شکست داد.

ملی پوشان ایران در ست اول در یک بازی نزدیک، نتیجه 25-23 را بدست آوردند. در ست دوم با نتیجه 25-18 شکست را به بلغارها تحمیل کردند. در ست سوم در یک بازی نزدیک و نفس گیر، با نتیجه 23-25 بلغارها نتیجه را از آن خود کردند. بازی در ست چهارم با شروع طوفانی ایران همراه بود و در پایان با امتیاز25-14 ، دومین پیروزی ملی پوشان کشورمان در استادیوم آزادی به ثبت رسید.

دکتر محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، فاطمه ذوالقدر نماینده مجلس شورای اسلامی، طیبه سیاوشی نماینده مجلس شورای اسلامی، سعادتمند مدیر کل دفتر آموزش و استعدادیابی، محمد شروین اسبقیان، هادی ساعی و محمدرضا ضیایی رییس فدراسیون والیبال از جمله میهمانان تماشاگر بازی تیم ملی کشورمان بودند که با حضور در سالن دوازده هزار نفری آزادی، نظاره گر دیدار ایران و بلغارستان بودند.

تیم ملی والیبال کشورمان در هفته پنجم لیگ ملت های والیبال، روز گذشته با نتیجه 3-1 تیم ملی کره جنوبی را شکست داد و امروز با تکرار همان نتیجه مقابل بلغارستان، دومین پیروزی خود را به ثبت رساند.

ملی پوشان ایران فردا در آخرین بازی از سعت 18:30 دقیقه به مصاف تیم آلمان می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز