آلمان ۲-۱ سوئد؛

پیروزی‌ ژرمن‌ها مقابل سوئد/ کروز ماشین آلمانی را روشن کرد

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۷:۰۹
کد خبر: ۷۲۱۳۸۸
پیروزی‌ ژرمن‌ها مقابل سوئد/ کروز ماشین آلمانی را روشن کرد
تیم ملی آلمان در دومین دیدار خودش در گروه F مقابل سوئد به برتری دو بر یک رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های جام جهانی 2018 و از گروه F این مسابقات تیم ملی آلمان در دومین دیدار خود به مصاف سوئد رفت.

ژرمن‌ها که در اولین بازی مرحله گروهی مغلوب مکزیک شده بودند در این دیدار بازی را هجومی‌ آغاز کردند و توانستند چند موقعیت گل را روی دروازه سوئد ایجاد کنند ولی این تیم سوئد بود که روی غفلت مدافعان آلمان در دقیقه 37 توسط اولا تویوونن به گل اول این بازی رسید. نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید تا آلمان‌ها نیمه اول را شکست خورده راهی رختکن شدند.

با شروع نیمه دوم ژرمن‌ها که خود را حذف شده از جام می‌دیدند روی دروازه سوئد فشار آوردند و مارکو رویس در دقیقه 48 توانست گل تساوی را وارد دروازه سوئد کند. بعد از این گل شاگردان لوو بازهم شانس باز کردن دروازه سوئد را داشتند که با بی دقتی توپ‌ها را به بیرون زدند. ماریو گومز ده دقیقه بعد از گل اول آلمان فرصت داشت که گل دوم را نیز به ثمر برساند که توپ را از بالای دروازه به بیرون زد. در حالی که آلمان‌ها در فکر به ثمر رساندن گل دوم بودن بواتنگ با دریافت کارت زرد دوم آلمان‌ها را ده نفره کرد تا شاگردان لوو در ده دقیقه آخر بازی با یک بازیکن کمتر کار را ادامه دهند. گومز در دقیقه 88 روی ضربه سر بازهم فرصت داشت که دروازه سوئد را باز کند که با واکنش خوب دروازه‌بان تیم حریف توپ به بیرون رفت.

در دقایق پایانی بازی آلمان فشار خود را روی دروازه سوئد بیشتر کرد و تیرک دروازه حریف را نیز به لرزه درآورد ولی موفق به گلزنی نشد. در حالی که همه فکر می‌کردند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان می‌رسد ولی در دقیقه 95 روی یک ضربه ایستگاهی تونی کروز دروازه سوئد را باز کرد تا آلمان به ادامه جام امیدوار شود. این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود آلمان‌ها به پایان رسید تا ژرمن‌ها اولین پیروزی جام را به دست آوردند.

نظر شما
پرونده ویژه