مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛

خادم:"ورزش" حال مردم را خوب می‌کند/ همه باید به مدیرکل جدید کمک کنند

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۲:۱۴
کد خبر: ۷۲۲۱۸۷
خادم:ورزش حال مردم را خوب می‌کند/ همه باید به مدیرکل جدید کمک کنند
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: حوزه ورزش از آن حوزه هایی است که می تواند حس خوبی در جامعه ایجاد کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیررضا خادم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: امروزه مشکلات اقتصادی در کشور داریم که بخشی به دلیل سوء مدیریت های داخلی و بخشی نیز بواسطه فشارهای بیرونی است و همین باعث شده مردم ما با تنگناهای گوناگونی مواجه باشند. در این بین حوزه ورزش و حوزه هنر می تواند حال جامعه را خوب کند و موجب شود مردم حس خوبی داشته باشند.

وی افزود: در جریان مسابقات فوتبال جام جهانی و به واسطه بازیهای خوب تیم فوتبال کشورمان نیز دیدیم که مردم ما حس خوبی پیدا کردند. بنابراین یکی از وظایف ما تزریق نشاط عمومی و غرور ملی به جامعه است.

وی بر ورود جدی تر بخش خصوصی به حوزه ورزش نیز تاکید کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های ماده 27 و ماده 6 می توانیم پروژه های ورزشی را با کمک بخش خصوصی سامان دهیم.

خادم با تاکید بر لزوم حمایت جدی از ورزش بانوان، گفت: در عرصه ورزش بانوان با کمترین حمایت بیشترین بهره را برده ایم و در بازیهایی آسیایی پیش رو نیز قطعا بانوان ورزشکار ما خواهند درخشید. ورزش بانوان یک ظرفیت جدی است که باید از آن بهتر استفاده کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در حوزه جوانان نیز سمن های توانمندی در استانها فعالیت می کنند که افزایش کمی و کیفی آنها مورد تاکید است.

خادم در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه پست و مقام برای هیچ کس ماندنی نیست، گفت: مهم این است که از عملکردمان در دوران مسئولیت حس خوبی داشته باشیم.

وی افزود: آقای حسینی(مدیرکل پیشین ورزش و جوانان کرمانشاه) در دوران مسئولیتش با تمام توان تلاش کرد. آقای رحیمی(مدیرکل جدید ورزش و جوانان کرمانشاه) هم فردی بومی استان و از بدنه ورزش و جوانان است که همه باید کمک کنیم کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز