ایران یکی از بهترین میزبانی ها را انجام داده است؛

شاهمیری: استقبال تماشاگران برگ برنده ایران در میزبانی لیگ ملت ها بود

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۲۲۶۸۲
شاهمیری: استقبال تماشاگران برگ برنده ایران در میزبانی لیگ ملت ها بود
داور بین المللی ایران می گوید که کشور ایران میزبانی خوبی از مسابقات لیگ ملت های والیبال داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرهاد شاهمیری پس از قضاوت در هفته پنجم لیگ ملت های والیبال در کشور استرالیا و بازگشت به ایران درباره میزبانی کشور استرالیا گفت: شهر ملبورن و کشور استرالیا در هفته پنجم میزبانی بسیار ضعیفی داشتند. تیم ها از وضعیت میزبانی بسیار ناراضی بودند. سالن دمای مناسبی نداشت و هوا سرد بود و تماشاگران نیز استقبال قابل توجهی نکردند. حتی مربی تیم لهستان به من گفت که ای کاش به ایران می رفتم و برابر تماشاگران ایرانی به میدان می رفتیم. من دوست دارم والیبال با شور هیجان را تجربه کنم و حضور در سالن آزادی حتی اگر با شکست همراه باشد، لذت بخش تر است و حضور در سالن های سرد و بدون تماشاگر لذت دیدارهای لیگ ملت ها را کم کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم ها از برگزاری مسابقات و سفرهای طولانی انتقاد داشتند. ایران در این زمینه رکورددار است و در 4 قاره حضور داشته اما فرانسه از اروپا خارج نشد و روسیه از بلغارستان دورتر نرفت.

این داور بین المللی که تجربه قضاوت در هفته های مختلف در کشورهای مختلف را در کارنامه خود دارد درباره مقایسه میزبانی ایران و دیگر کشور ها خاطر نشان کرد: مقایسه میزبانی ها نشان می دهد که ایران شرایط خوبی در میزبانی داشت. از سوی دیگر استقبال تماشاگران برگ برنده ایران بود. در مقایسه با دیگر کشورها و صحبت هایی که با مسئولان برگزاری مسابقات داشتم، ایران یکی از بهترین میزبانی ها را انجام داده است.

نظر شما