فضاهای ورزشی باید برای ایجاد شادی و نشاط مردم استفاده شود؛

کریمی: حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی یک اتفاق بزرگ در تاریخ ورزش کشور است

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۱:۱۸:۰۲
کد خبر: ۷۲۲۷۴۰
کریمی: حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی یک اتفاق بزرگ در تاریخ ورزش کشور است
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید صورت گرفت. دولت اعتقاد دارد، تا تمام مردم بتوانند از اماکن ورزشی به نحو مطلوب استفاده کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی و دیدن بازی ایران و پرتغال از سری مسابقات جام جهانی۲۰۱۸ روسیه گفت: از اینکه خانواده ها توانستند در کنار هم این بازی فوتبال را تماشا کنند بسیار خوشحال هستم و این یک اتفاق بزرگ در تاریخ ورزش کشور بود که رخ داد.

وی ادامه داد: جمعیتی حدوداً۳۵هزارنفری از پایتخت و سایر نقاط کشور به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا در یک فضای خوب فرهنگی این بازی را تماشا کنند.

وی افزود: رضایت را میتوان در چهره مردم دید.این اتفاق در راستای سیاستهای دولت محترم صورت گرفت. دولت اعتقاد دارد، تا تمام مردم بتوانند از اماکن ورزشی به نحو مطلوب استفاده کنند. فضاهای ورزشی باید برای ایجاد شادی و نشاط، سلامت روح و جسم استفاده شود.

کریمی ادامه داد: انجام این کار شروع سختی داشت اما بعد از آن همه همسو و همراه شدند که جا دارد از مدیران اجرایی، خصوصاً از مدیران مجموعه آزادی، استاندار محترم، شورای تامین، نیروی انتظامی، اورژانس، آتشنشانی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و پرسنلشان تشکر کنم و خداقوت بگویم که مجوز انجام این کار را صادر کردند و در میدان حضور داشتند تا این کار انجام شود.

وی ادامه داد: جادارد تشکر ویژه ای از دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان داشته باشم که پیگیری ها، تشویق و دستورات ایشان باعث شد تا این اتفاق بزرگ در ورزش و برای خانواده ها اتفاق بیفتد.

وی درخصوص رفع نواقص بازی ایران واسپانیا در ورزشگاه آزادی اظهارداشت: درشب اول نواقصی داشتیم که جا دارد در اینجا از مردم خوبمان عذرخواهی کنم. در شب اول تادقایقی مانده به بازی نمی دانستیم آیا با برگزاری این کار موافقت خواهد شد یا نه؟ ما در ورزشگاه آزادی برای انجام مسابقه۱۰۰هزار نفری هم آمادگی وزیر ساختهای لازم را داریم ،امابرای این کار در شب اول اشکال پخش، صوت و خدمات داشتیم و چون در دقیقه۹۰ غافلگیر شدیم برای برگزاری این مراسم نتوانستیم نواقص را رفع کنیم.اما در دوشنبه شب چون از قبل می دانستیم این کار انجام خواهد شد نواقص رفع شد و یک شب خوب و خاطره انگیز رقم خورد. هرچندکه متاسفانه به مرحله بعد صعود نکردیم اما از لحاظ ورزشی توانستیم اقتدارمان را به جهان ثابت کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور افزود: خانواده ها در محیطی سالم و با رعایت حفظ شئونات اسلامی یک شب خاطره انگیز را ثبت کردند. با برنامه های فرهنگی که تدارک دیده بودیم و حضور هنرمندان، خانواده ها یک شب شاد را تجربه کردند و همانطور که دیدید در کمال آرامش و همکاری که با حراست مجموعه داشتند بدون هیچ مشکلی محیط ورزشگاه را ترک کردند.لطف خدا و همت همه مسئولین در برگزاری این مهم نقش داشت.

کریمی در خصوص ادامه داشتن این کار گفت: ادامه داشتن این کار در حیطه اختیارات مانیست ولی ما وظیفه داریم زیرساخت ها را برای حضور خانواده ها در ورزشگاه ها فراهم کنیم و امیدواریم با دادن مجوزهای لازم ما هم خدمات خوب به خانواده ها ارائه کنیم تا روحیه و نشاط در مردم بالا برود.

نظر شما