آرژانتین ۲-۱ نیجریه؛

کام‌بک رویایی آلبی سلسته به جام/ آرژانتین با گلزنی مسی زنده شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۲۷:۰۰
کد خبر: ۷۲۲۷۴۴
کام‌بک رویایی آلبی سلسته به جام/ آرژانتین با گلزنی مسی زنده شد
تیم ملی آرژانتین در سومین دیدار خود در جام جهانی 2018 مقابل نیجریه به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه و از گروه D تیم ملی آرژانتین در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی این مسابقات به مصاف نیجریه رفت.

بازیکنان آلبی سلسته که از دو بازی گذشته خود تنها یک امتیاز را کسب کرده بودند در ابتدای شروع بازی کار را هجومی دنبال کردند. در همان ابتدای نیمه اول تیم آرژانتین توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه لیونل مسی در دقیقه 14 توانست اولین گل خودش در این جام و اولین گل بازی را به ثمر برساند تا فشار از روی این بازیکن ستاره برداشته شود. چند دقیقه بعد از این گل مسی از روی ضربه آزاد این فرصت را داشت که برای بار دوم دروازه نیجریه را باز کند که ضربه زیبای او بعد از برخورد با تیرک دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آرژانتین به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم این تیم نیجریه بود که توپ و میدان را بیشتر در اختیار گرفت و در دقیقه 51 بازی روی ضربه پنالتی موزس بازی به تساوی کشیده شد. بعد از گل تساوی بازی نیجریه بازهم صاحب یکی دو موقعیت دیگر شد که نتوانست به گل برسد. در دقیقه 75 بازی در محوطه جریمه آرژانتین توپ به دست بازیکن این تیم برخورد کرد ولی داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت. هیگواین در دقیقه 80 بازی در منطقه شش قدم صاحب یک فرصت بسیار عالی شد ولی توپ او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 85 بازی ضربه ایستگاهی نیجریه‌ای ها به شکل خطرناک به کنار دروازه آرژانتین برخورد کرد. در دقایق انتهایی بازی فشار آرژانتین روی دروازه نیجریه بیشتر شد تا اینکه روی توپ ارسالی روخو توانست در دقیقه 86 دروازه نیجریه را باز کند.

در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود آرژانتین به پایان رسید و مسی و یارانش توانستند به مرحله بعد جام جهانی صعود کنند. آرژانتین با 4 امتیاز بعد از کرواسی 9 امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز