تیم ملی مصر با پول و کیسه های برنج به عربستان باخت!

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۴:۳۹:۳۰
کد خبر: ۷۲۲۷۴۹
تیم ملی مصر با پول و کیسه های برنج به عربستان باخت!
خبرنگار معروف مصری از باخت تیم مصر در برابر تیم عربستان انتقاد و دولت مصر را به دریافت رشوه جهت باختن تیم این کشور در برابر عربستان سعودی متهم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال مصر و تیم عربستان سعودی در چارچوب مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، روز دوشنبه به مصاف یکدیگر رفتند و نتیجه دو بر یک به نفع عربستان سعودی به پایان رسید.

این باخت موجب خشم طرفداران و شهروندان مصر شد و برخی از احتمال وجود تبانی برای باخت این کشور خبر دادند.

«آیات عُرابی»، از خبرنگاران معروف مصر بعد از این شکست به شدت از دولت مصر به ریاست جمهوری «عبدالفتاح السیسی» انتقاد کرد و از احتمال دریافت رشوه برای باخت تیم ملی مصر در برابر تیم سعودی خبر داد.

او در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «این امر بسیار محتمل و وارد است؛ حتی اگر این بازی در مقابل چند گونی برنج واگذار شده باشد و این احتمال با وجود شخص کم‌توقعی چون (السیسی) بسیار وارد است.»

عرابی به حذف دو تیم مصر و عربستان از جام جهانی اشاره کرد و نوشت: «خدا را شکر که هر دو تیم از جام جهانی حذف شدند تا با توپ و با بازی‌های مملو از اتلاف وقت مانند این، توجه مردم از خیانت‌ها، بلاها و جنایت‌های آن‌‌ها [مقامات مصری و سعودی] به جای دیگر  منحرف نشود».

تیم ملی مصر به رغم وجود بازیکنی مانند «محمد صلاح» در برابر تیم سعودی باخت و این مسئله باعث شد که «ترکی آل الشیخ»، رئیس هیأت ورزش عربستان بعد از بازی در توییتی بنویسد: «تیم ملی عربستان با وجود بازیکنی چون محمد صلاح برد».

فدراسیون فوتبال مصر بعد از باخت تیم این کشور در برابر روسیه، اعلام کرده بود در صورتی قرارداد «هکتور کوپر»، مربی تیم مصری را تمدید می‌کند که در بازی خود در برابر عربستان پیروز شود.

نظر شما