آبی پوشان برای موفقیت باید بازیکنان اصلی خود را هم حفظ کند

شفر: ابراهیمی فرمانده استقلال است و اجازه نمی دهم از تیم جدا شود/ باید هرچه سریعتر با روزبه چشمی هم دیدار کنم

۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۱:۰۰
کد خبر: ۷۲۳۲۹۳
شفر: ابراهیمی فرمانده استقلال است و  اجازه نمی دهم از تیم جدا شود/ باید هرچه سریعتر با روزبه چشمی هم دیدار کنم
سرمربی تیم استقلال تهران گفت: استقلال برای موفقیت در لیگ آینده و به خصوص لیگ قهرمانان در کنار حضور بازیکنان جوان و آینده دار باید بازیکنان اصلی خود را هم حفظ کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال، روز پنجشنبه در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: آماده سازی خود برای حضور در لیگ جدید را پشت سر می گذاریم و باید این مدت از تمرینات را به بهترین شکل به پایان برسانیم. برای آماده سازی بازیکنان مربی بسیار خوبی از فوتبال آلمان انتخاب کردیم و قطعا او با تمرینات ویژه خود از مصدومیت های احتمالی در طول لیگ جلوگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این تمرین فرشید اسماعیلی را به خاطر مصدومیت در جلسه اول تمرینات در اختیار نداریم و زیر نظر پزشکان مشغول به مداوا است. در این تمرین امید ابراهیمی و سید مجید حسینی هم که با تیم ملی در جام جهانی بودند حضور ندارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فدراسیون فوتبال در نامه ای به باشگاه اعلام کرده این دو بازیکن نیاز به 14 روز استراحت دارند و برای مشخص شدن وضعیت همکاری با این دو بازیکن منتظر هستیم و بعد از یک هفته مذاکره خود را آغاز خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امید ابراهیمی در گذشته تنها لیدر استقلال بود اما او امروز لیدر اصلی تیم ملی هم است و امیدوارم برای تمدید قرارداد با این بازیکن ارزشمند هرچه زودتر وارد مذاکره شویم و این را بدانید او بازیکن بسیار ارزشمندی برای ما است. امکان ندارد اجازه دهیم او در استقلال نماند البته او پیشنهادات دیگر هم دارد. شرایط در خصوص مجید حسینی هم به همین شکل است با این تفاوت که او همچنان با ما قرارداد دارد اما برای ادامه همکاری نیاز به مذاکره وجود دارد.

شفر در خصوص وریا غفوری اظهار داشت: با این بازیکن در ارتباط هستم و دائما پیگیر شرایط او از مسئولان باشگاه هستم. در کنار این بازیکنان باید هرچه سریعتر با روزبه چشمی هم دیدار کنم تا متوجه وضعیت مصدومیت او شوم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال برای موفقیت در لیگ آینده و به خصوص لیگ قهرمانان در کنار حضور بازیکنان جوان و آینده دار باید بازیکنان اصلی خود را هم حفظ کنیم. ما به حضور بازیکنانی چون امید ابراهیمی و وریا غفوری نیاز جدی داریم و امیدوارم آنها در تیم ما بمانند.

وی در رابطه با احتمال برکناری سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: اینگونه شایعات برای من اهمیتی ندارد و مسئولان این را بدانند که استقلال نیاز به مشکل جدید ندارد و در حال حاضر بیش از هر چیزی نیاز به ثبات دارد.

شفر افزود: امیدوارم مسئولان باشگاه امروز در خصوص اردو تیم جواب نهایی را به من بدهند و این را بدانید که نمی توانیم بیش از این صبر کنیم. استقلال نیاز به برگزاری بازی های دوستانه خوب دارد و بدون این مسایل شانس ما برای موفقیت در لیگ آینده 30 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات مشترک ما و پرسپولیس دیر اضافه شدن ملی پوشان به اردو است در حالی که هر دو تیم بازی های سختی در لیگ قهرمانان آسیا در پیش رو خواهند داشت و این در حالی است که حریفان ما در این مسابقات قرارداد های بسیار گران قیمت با بازیکنان مد نظر خود می بندند و امیدوارم متوجه منظور من از این صحبت شده باشید.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص مخالفت او با برگزاری سوپر جام مقابل پرسپولیس گفت: مشکلی که در خصوص این مسابقات وجود دارد از سوی ما یا پرسپولیس نیست و پرسش من از فدراسیون این است که چرا این مسابقه باید با فاصله کم از جام جهانی برگزار شود. من از برگزاری سوپر جام بسیار خوشحال می شوم اما مشکلات دیگری وجود دارد که باید آنها را بررسی کرد و فکر می کنم فدراسیون تاریخ پایان مسابقات جام جهانی را برای برنامه ریزی این رقابت می دانسته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز