ندا شهسواری در گفتگو با برنا:

برگزاری اردوهای تدارکاتی آمادگی پینگ‌پنگ بازان را بالا برده است/ تنها شناخت از حریفان برای رسیدن به مدال کافی نیست

۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۳۳۳۲
ملی پوش تنیس روی میز بانوان کشورمان متعقد است، در صورت برنامه ریزی دقیق تر و برگزاری اردوهای برون مرزی بیشتر می توانیم به کسب مدال در جاکارتا امیدوارم باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ندا شهسواری ملی پوش تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا، درباره وضعیت تنیس روی میز بانوان، عنوان کرد: نسبت به سال های گذشته تغییرات زیادی داشته ایم، چه درتیم ملی و چه درسطح مسابقات باشگاهی شرایط بهترشده است. همه این تغییرات به خاطر حضور بیشتر در مسابقات بین المللی و اردو های برگزار شده برون مرزی است که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم شاهد درخشش بانوان در عرصه های بین المللی باشیم.

و ی در خصوص اردوهای برگزار شده پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: به تازگی از اردو تدارکاتی کره شمالی برگشته ام، و به زودی برای ادامه تمرینات به اردو باکو می روم، به نظرم برای این که بتوانیم نتیجه قابل قبولی در جاکارتا کسب کنیم باید تمرینات منسجم تر و بهتری را انجام دهیم، در حال حاضر من همه این اردوها را به صورت خصوصی شرکت می کنم، اردوی تدارکاتی کره بسیار خوب بود، امیدوارم اردوی باکو هم شرایط خوبی داشته باشد تا بتوانم با آمادگی لازم در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم.

شهسواری درخصوص شناخت خود از حریفان آسیایی و شانس کسب مدال توسط ملی پوشان بیان کرد: شناخت خوبی از حریفان داریم، ولی فقط شناخت کافی از تیم های دیگر برای کسب نتیجه به درد نمی خورد؛ برای رسیدن به این اتفاق مهم باید برنامه ریزی دقیق تری انجام شود ، اردو های برون مرزی بیشتری برگزار شود، تا بتوانیم میادین مختلف را تجربه کنیم هرچقدر تجربه بالا باشد و بازیکنان میدان دیده باشند بدون شک نتیجه بهتری هم حاصل می شود؛ سطح رقابت های جاکارتا بسیار بالاست، بنابراین رقیب های ما همه با آمادگی لازم در مسابقات شرکت می کنند.

وی افزود: امسال برای اولین بار در بخش تیمی هم در جاکارتا شرکت می‌کنیم. با این اتفاق می‌توانیم رقابت های بیشتری انجام دهیم و شانس کسب مدال دراین صورت بالاست چون اگر نتوانیم در بخش انفردای صاحب مدال شویم، می‌توانیم در بخش تیمی به کسب مدال امیدارم باشیم. ولی در کل اگر بخواهیم در بخش بانوان به مدال فکر کنیم باید تمرینات بیشتر و اردو های بیشتری را داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز