روئینگ قهرمانی جوانان آسیا - کره جنوبی؛

پاروزنان جوان ایران صاحب دو طلا و یک نقره شدند

۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۰:۳۹:۴۳
کد خبر: ۷۲۳۴۶۷
پاروزنان جوان ایران صاحب دو طلا و یک نقره شدند
روز نخست فینال‌های مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا با کسب ٢ مدال طلا و ١ نقره برای پاروزنان کشورمان همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه این رقابت‌ها امروز ٣ رقابت فینال در مواد تکنفره و دونفره مردان و چهارنفره بانوان انجام شد که نمایندگان ایران در هر ٣ ماده روی سکو رفتند.

در روئینگ تکنفره مردان رضا قهرمانی در رقابت با نمایندگان چین، هنگ‌کنگ، کره، هند و ژاپن با زمان ٧:١۶.٣١۴ دقیقه بر قله آسیا ایستاد. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ و چین دوم و سوم شدند.

در روئینگ دونفره مردان میلاد الهوردیان و شیرزاد قادری با حریفانی از ژاپن، چین، ازبکستان، هند و هنگ‌کنگ رو به رو شدند و با زمان ۶:۴۴.۵۴٩ دقیقه مدال طلا کسب کردند. در این ماده نمایندگان ژاپن نقره و پاروزنان هنگ‌کنگ برنز گرفتند.

در روئینگ چهارنفره بانوان تیم ایران با ترکیب اسراء جوانمردی، کیمیا زارعی، فروغ آقابالازاده و هانیه بیداد با رقبایی از ژاپن، کره، چین، تایلند و هنگ‌کنگ مسابقه دادند و با زمان ۶:۴٨.٩٣٨ دقیقه بر سکوی دوم ایستادند و صاحب مدال نقره شدند.

در ادامه مسابقات تا دقایقی دیگر محسن شادی پاروزن کشورمان در رقابت فینال تکنفره مردان کاپ ٢ آسیا که همزمان با مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برگزار می شود، شرکت می‌کند. 

مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا فردا با رقابت نمایندگان کشورمان مواد تکنفره و دونفره بانوان در چونگجو کره جنوبی ادامه پیدا خواهد کرد.

محسن شادی صاحب عنوان طلا شد

 در ادامه رقابت‌های روئینگ کاپ ۲ آسیا که همزمان با مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در چونگجو کره جنوبی برگزار می شود، محسن شادی تنها نماینده کشورمان یک مدال طلای دیگر به افتخارات خود برای میهن عزیزمان اضافه کرد.

محسن شادی در فینال روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان با نمایندگان ازبکستان، کره، قزاقستان و ۲ نماینده از هنگ‌کنگ رو به رو شد و با زمان ۷:۰۸.۹۰۴ دقیقه موفق به کسب مدال طلا شد. در این مسابقه پاروزنان ازبکستان و هنگ‌کنگ دوم و سوم شدند.

مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا فردا با رقابت نمایندگان کشورمان در فینال مواد تکنفره و دونفره بانوان ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما