از فردا صورت می‌گیرد؛

آغاز چهارمین هفته اردوی تمرینی تیم‌ ملی تکواندو زنان

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۲:۴۹
کد خبر: ۷۲۳۶۲۱
تیم‌ ملی تکواندو زنان کشورمان که از 20 خردادماه برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 – جاکارتا تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، فردا (یکشنبه – 10 تیرماه) وارد چهارمین هفته تمرینی خود می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه تا یکم شهریورماه در "جاکارتا" اندونزی برگزار می‌شود که رقابت‌ها در بخش کیوروگی و در گروه زنان در 5 وزن 49-، 53-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم پیگیری خواهد شد. تیم‌ ملی تکواندو کشورمان که پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی از 21 خردادماه تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرده است، فردا (یکشنبه – 10 تیرماه) چهارمین هفته تمرینی خود را آغاز می کند.

همچنین با درخواست مهرو کمرانی و موافقت فدراسیون تکواندو، تیم‌ملی پیش از اعزام به این دوره از رقابت‌ها و به منظور آمادگی هرچه بیشتر در تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی – G2 شرکت خواهد کرد. علاوه بر ناهید کیانی، الهه شیدایی، پریسا جوادی، کیمیا علیزاده و زهرا پوراسماعیل که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌کنند؛ مریم ملکوتی خواه، زهرا شیدایی، ملیکا میرحسینی، زینب اسماعیلی و اکرم خدابنده در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی زهرا حاجی وند به عنوان مربی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز