رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران:

تماشای مسابقات ورزشی در کنار خانواده و در فضای ورزشگاه بسیار لذت بخش است / شورای شهر از حضور خانواده‌ها حمایت می‌کند

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۲:۵۰
کد خبر: ۷۲۳۶۲۵
تماشای مسابقات ورزشی در کنار خانواده و در فضای ورزشگاه بسیار لذت بخش است / شورای شهر از حضور خانواده‌ها حمایت می‌کند
رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: تجربه تماشای مسابقات ورزشی در کنار خانواده در فضای ورزشگاه بسیار لذت بخش است بنابراین ما برای تداوم این برنامه در تلاش و تکاپو هستیم و حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حجت نظری، جوانترین عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیته ورزش این شورا در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درخصوص برنامه ها و اقدامات شورای شهر در توسعه ورزش و تعامل با نهادهای ورزشی گفت: ورزش یکی از موضوعات مهمی است که کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به آن توجه دارد و کمیته ورزش این کمیسیون با هدف توسعه ورزش شهروندی در تلاش و تکاپوست.

نظری سیاست گذاری، برنامه ریزی، اقدام و نظارت در حوزه ورزش شهروندی را از اصلی ترین ارکان کاری کمیته ورزش شورای اسلامی تهران برشمرد و تصریح کرد: بر اساس ماده 55 قانون شهرداری ها، حوزه فعالیت شهرداری ها توسعه و ترویج ورزش همگانی و شهروندی است که ما همواره در تلاشیم با هدف حفظ و افزایش سلامت جسم و روان شهروندان به این وظیفه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه ما علاوه بر توجه به ورزش همگانی برای توسعه ورزش قهرمانی از وزارت ورزش و جوانان حمایت می کنیم افزود: بسیاری از زیر ساخت های موجود شهر تهران از سوی شهرداری و شورای شهر در اختیار قهرمانان و ورزشکاران قرار گرفته است.

عضو جوان شورای شهر تهران، حضور خانواده ها در مجموعه ورزشی آزادی برای تماشای مسابقه فوتبال را اتفاقی خجسته دانست و گفت: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا برای ایجاد بستری مناسب جهت حضور خانواده ها در ورزشگاه ها بسیار تلاش کرده است. از ابتدای برنامه ریزی و در تمامی مراحل اجرای این طرح، شورای شهر در کنار مجموعه ورزشی آزادی حضور داشت.

وی با بیان اینکه همه اعضای شورای شهر برای بهبود زیر ساخت ها و رفع موانع و مشکلات شهری برای حضور خانواده ها در ورزشگاه ها در تلاشند افزود: تجربه تماشای مسابقات ورزشی در کنار خانواده در فضای ورزشگاه بسیار لذت بخش است بنابراین ما برای تداوم این برنامه در تلاش و تکاپو هستیم و حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

حجت نظری اقدامات دولت و شخص رئیس جمهور برای ایجاد بستر حضور خانواده ها در ورزشگاه ها را ارزنده خواند و گفت: انتظار می رود دولت در حفظ و توسعه چنین اقداماتی ایستادگی کند و به حمایت های خود برای حفظ این فضا ادامه دهد.

رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه شهرداری تهران برای به نمایش درآوردن مسابقات فوتبال در 22 بوستان شهری تلویزیون های بزرگ شهری نسب کرده بود تصریح کرد: به منظور افزایش نشاط اجتماعی میان خانواده ها و برای ایجاد بستر مناسبی جهت تماشای خانوادگی فوتبال در فضاهای باز نیازمند حمایت دولت و صدور مجوز هستیم.

نظر شما