طبق اعلام پزشک تیم؛

ادامه تمرینات اختصاصی ربیع‌خواه بدون توپ

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۴:۵۹
کد خبر: ۷۲۴۳۳۰
ادامه تمرینات اختصاصی ربیع‌خواه بدون توپ
هافبک دفاعی سرخپوشان همچنان تمرینات خود را بدون توپ دنبال می‌کند و حداقل دو ماه دیگر انتظار لازم است تا وی بتواند تمرینات سخت و همه جانبه را آغاز کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن ربیع‌خواه گاهی در بخش‌هایی از تمرین که به کار با توپ اختصاص ندارد و فشار سنگینی روی زانوها وارد نمی‌کند، سرخپوشان را همراهی می‌کند.

او برای اینکه زانوی جراحی شده دوره نقاهت و درمان را پشت سر بگذارد و زانوی دیگرش هم متحمل فشار مضاعف نشود، یک برنامه منظم و حساب شده تمرینی را زیر نظر بدنساز و کادر پزشکی انجام می‌دهد.

ربیع‌خواه که روزهای پایانی ماه دوم پس از جراحی را پشت سر می‌گذارد، امروز در سالن بدنسازی حاضر بود و بعد از حضور سرخپوشان در چمن، به کار خود در سالن ادامه داد.

دکتر حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت این بازیکن گفت: خب، فعلا در روزهای پایانی ماه دوم قرار داریم. طبق استانداردهای پزشکی، از زمان جراحی حداقل چهار ماه زمان لازم است تا بازیکن پس از جراحی بتواند تمرینات سنگین و حرفه‌ای را کامل انجام دهد و این زمان را نمی‌توان خیلی کاهش داد. پس از آن باید روی تقویت بخش‌های مختلف ماهیچه‌ها و همچنین بخش‌های مربوط به زانو کار کرد که این هم به زمان خاص خودش نیاز دارد. طول درمان همانطور که قبل از این نیز اعلام شده، شش ماه است و در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت، با توجه به نوع آسیب، پنج ماه خواهد بود.

وی ادامه داد: با اقداماتی که صورت می‌گیرد و تلاش خود بازیکن که کاملا روی روند درمان و تمرینات متمرکز است، شرایط تا اینجا خیلی خوب پیش رفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز