جام جهانی ۲۰۱۸؛

تقلید راموس از مسی و رونالدو/ تزارها اشک اسپانیا را در آوردند

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۲۴۳۹۷
تقلید راموس از مسی و رونالدو/ تزارها اشک اسپانیا را در آوردند
تیم ملی روسیه توانست در ضربات پنالتی تیم ملی فوتبال اسپانیا را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال روسیه رفت که روسیه توانست در ضربات پنالتی اسپانیا را حذف کرد. 

 

2930

 

تیم ملی روسیه که از امتیاز میزبانی برخوردار بود بازی را هجومی آغاز کرد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند. برخلاف جریان بازی اسپانیا توانست به گل برتری برسد. در دقیقه 11 خطایی که روی ناچو اعلام شده بود را آسنسیو با ارسال پای چپ از روی ضربه آزاد سمت راست زمین به محوطه 6 قدم فرستاد ولی توپ به پشت پای ایگناشویچ که در حال مهار راموس بود، برخورد کرد و وارد دروازه روسیه شد تا اسپانیا با یک گل به خودی پیش بیافتد.

 

1733

 

روسیه برای رهایی از شکست بازی هجومی را در دستور کار قرار داد و توانست در محوطه جریمه از اسپانیا پنالتی بگیرد.  در دقیقه 42 پنالتی اعلام شده به سود روسیه را ژیوبا خلاف جهت دخیا به سمت راست دروازه اسپانیا زد تا گل تساوی تیمش را در بهترین زمان به ثمر رساند. این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

3000

 

در نیمه دوم هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش خود را به کار بردند اما نتوانستند به گل برسند تا این دیدار به وقت اضافه کشیده شود و به  عنوان نخستین وقت اضافه جام جهانی 2018 به ثبت رسید. در نیمه نخست وقت اضافه تیم ملی اسپانیا حملات بسیاری داشت اما دفاع روسیه مانع هر گونه گلزنی شد.

نیمه دوم وقت‌های اضافه تیم ملی اسپانیا همه تلاش خود را به کار برد تا به گل برسد اما مدافعان روسیه مانع هرگونه گلزنی شدند. باران شدیدی در جریان این دیدار در حال باریدن بود و روسیه که دل به ضد حمله بسته بود به دلیل خیسی زمین مهاجمان این تیم نتوانستند از موقعیت‌های به دست آماده استفاده کنند.

 

4587

 

این دیدار به پنالتی رسید تا برنده بازی به مرحله یک چهارم نهایی صععود کنند. در ضربات پنالتی تیم روسیه برنده دیدار شد. راموس، ستاره تیم ملی اسپانیا هم همانند مسی و رونالدو با جام 2018 وداع تلخی داشت.

ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

اسپانیا: 

داوید دخیا، جرارد پیکه، سرخیو راموس، ناچو(70- دنی کارواخال)، یوردی آلبا، کوکه، سرخیو بوسکتس، داوید سیلوا(67- آندرس اینیستا)، مارکو آسنسیو، ایسکو و دیگو کاستا(80- یاگو آسپاس).

روسیه:

ایگور آکنیف، سرگئی ایگناشویچ، ایلیا کوتپوف، فدور کودریاشف، ماریو فرناندس، یوری ژیرکوف(46- ولادیمیر گرانت)، رومن زوبنین، الکساندر سامدوف(61- دنیس چریشف)، دالر کوژیائف، الکساندر گولوین و آرتم ژیوبا(65- فدر اسمولوف).

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز