میترا نوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیشرفت هندبال بانوان در ۴ سال اخیر چشم‌گیر بوده است/ تلاش می‌کنیم در مسابقات قهرمانی آسیا رتبه بهتری کسب کنیم

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۴۷۹۹
پیشرفت هندبال بانوان در ۴ سال اخیر چشم‌گیر بوده است/ تلاش می‌کنیم در مسابقات قهرمانی آسیا رتبه بهتری کسب کنیم
نایب‌رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم با مهیا کردن شرایط و برگزاری اردوهای موثر بتوانیم ضمن حفظ این رتبه مقام بهتری را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میترا نوری نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت کنونی هندبال بانوان و اردوهای تیم ملی اظهارکرد: پیشرفت هندبال بانوان در چهار سال اخیر رشد چشمگیری داشته و در حال حاضر در سالی که گذشت اوضاع لیگ بانوان مساعد بود. ما بالغ بر هشت هزار نفر هندبالیست داریم که در رده‌های سنی مختلف  در این رشته فعالیت می کنند.

نوری اضافه کرد: امسال برای رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اردو خواهیم داشت. البته اولین مرحله اردو بانوان در سال 97 در اردیبهشت ماه برگزار شد. شرایط اردوها رضایت بخش است، هرچند که ما امسال فقط در رده سنی بزرگسالان مسابقات آسیایی را پیش‌رو داریم، اما در کنار این اردوهای رده‌های سنی پایه را هم برای سال ۹۸ تشکیل داده‌ایم که بتوانیم تیم‌های پایه را هم به لحاظ فنی به سطح مطلوبی برسانیم.

او درمورد رقابت‌های پیش روی بانوان هندبالیست ایران و همچنین حضور در جاکارتا عنوان کرد: هندبال بانوان در هیچ رده سنی به جاکارتا اعزام نخواهد شد. ولی در این سال‌ رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان را خواهیم داشت بنابراین تمام تمرکزمان روی این دو مسابقه است.

وی در پایان درخصوص شانس کسب مدال ملی پوشان در این دو رقابت برون مرزی بیان کرد: آخرین مقامی که بانوان ما در مسابقات برون مرزی به دست آورده اند سال 2014 و رتبه ششم آسیا در رده سنی بزرگسالان بود که امیدوارم با مهیا کردن شرایط و برگزاری اردوهای موثر بتوانیم ضمن حفظ این رتبه مقام بهتری کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز