رضا لایق:

نونهالان پشتوانه‌های کشتی کشور هستند/ نفرات برتر در قهرمانی آسیا به میدان می‌روند

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۶:۴۹
کد خبر: ۷۲۵۰۲۹
نونهالان پشتوانه‌های کشتی کشور هستند/ نفرات برتر در قهرمانی آسیا به میدان می‌روند
دبیر فدراسیون کشتی گفت: نونهالان پشتوانه ها و آینده سازان کشتی کشور هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا لایق در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: دیروز از نزدیک ناظر رقابت های نونهالان قهرمانی کشور بودم و کشتی هایی که دیدم در سطح بالایی بود.

وی ادامه داد: نونهالان سرمایه های کشور ما هستند و با انگیزه های بالا و شور و اشتیاق در حال مبارزه هستند و با کشتی های خوبی که دیده ایم نوید بخش آینده روشن است.

وی تصریح کرد: فدراسیون کشتی و دانش آموزی در کنار هم توانایی های زیاد و امکانات خوبی دارند و می توانیم از این ظرفیت ها استفاده کرده و کارهای بزرگی انجام دهیم.

لایق با بیان اینکه منتخبان این رقابت ها برای حضور در رقابت های کشتی نونهالان قهرمانی آسیا انتخاب می شوند، تصریح کرد: پیکارهای نونهالان قهرمانی آسیا به پیشنهاد ایران برای اولین بار قرار است برگزار شود و امیدواریم اولین دوره را به خوبی برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته فنی و حبیب اله اخلاقی که از قهرمانان خوب ما بوده و الان رئیس انجمن کشتی فدراسیون دانش آموزی است در سالن حضور دارند و می توانند افراد مستعد را شناسایی و برای شکوفا کردن استعداد آن ها برنامه ریزی کنند.

وی در پایان از خرم آباد بعنوان میزبان شایسته ای برای این مسابقات یاد کرد.

رقابت های کشتی نونهالان قهرمانی کشور که از دیروز (دوشنبه) در سالن شهید توکل مصطفی زاده شهر خرم آباد لرستان آغاز شده است تا روز جمعه در رشته های فرنگی و آزاد ادامه می یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز