مریم منظمی:

رقابت‌های کشتی کلاسیک بانوان در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۱:۴۴
کد خبر: ۷۲۵۱۰۵
نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی گفت: رقابت های کشتی کلاسیک بانوان به لحاظ کمی و کیفی نسبت به مسابقات پیشین در سطح بالاتری برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان با حضور 66 نفر شامل کشتی گیر، مربی و سرپرست از استان های اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، کرمانشاه، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد روز 11 تیرماه در محل خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات از خانم وسنا پیپرسکی داور المپیکی از کشور صربستان بعنوان سرپرست فنی دعوت شد و در کنار وی 10 داور خانم کشورمان به قضاوت پرداختند و سطح داوری این رقابت ها نسبت به دو مسابقه قهرمانی کشور و رقابت های عمومی، ارتقاء یافته بود.

منظمی تصریح کرد: در این مسابقات خانم دکتر محمدیان معاون امور ورزش بانوان و خانم موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان از وزارت ورزش و جوانان و همچنین همسر و دختر سفیر صربستان بعنوان مهمان ویژه حضور داشتند، و مهمانان خارجی حاضر در این مسابقات به لحاظ اینکه دختران ایرانی را راغب و مشتاق کشتی می دیدند بسیار شگفت زده شده بودند.

وی تأکید کرد: در مسابقات مذکور از گوشبند استفاده شد که مشکلات را کاملا برطرف کرده بود و به نظر سرپرست فنی صربستانی، این رقابت ها در سطح خوبی برگزار شد.

منظمی خاطرنشان کرد: قرار است از تاریخ 15 تیرماه و در استان یزد اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان به سرمربیگری آنا واسیلنکو از کشور اوکراین برگزار شود و از نفرات اول تا سوم هر وزن این مسابقات برای حضور در اردوی مذکور دعوت می شود.

وی در پایان گفت: تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان جهت آمادگی به منظور حضور در تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک که اواخر شهریور ماه در لبنان برگزار می شود، 5 اردوی آمادگی را در دستور کار خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز