ذبیح الله پورشیب در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است/ تلاش می‌کنیم با پشتکار و همدلی بهترین نتیجه را در جاکارتا کسب کنیم/ کاراته با درخشش در بازی‌های آسیایی امید را به مردم هدیه می‌دهد

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۵۲۲۸
آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است/ تلاش می‌کنیم با پشتکار و همدلی بهترین نتیجه را در جاکارتا کسب کنیم/ کاراته با درخشش در بازی‌های آسیایی امید را به مردم هدیه می‌دهد
کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان گفت: با اضافه شدن کاراته به المپیک روح تازه ای در این رشته به وجود آمد، همه ما تلاش می کنیم درخشش خوبی در تمام مسابقات داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ذبیح الله پورشیب،کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اردوهای برگزار شده پیش از اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا و آمادگی ملی پوشان، اظهار کرد: اردوهای تیم ملی با شرایط خوبی در حال برگزاری است و همه اعضا تیم ملی تقریبا به مرز آمادگی رسیده اند، کار سختی را در جاکارتا داریم ولی ما همیشه شایستگی‌های خود را نشان داده ایم، امیدوارم بتوانیم در بازی های آسیایی نیز مثل قبل نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

وی درباره اضافه شدن کاراته به المپیک 2020 توکیو عنوان کرد: خبر خوشحال کننده‌ای بود که بالاخره کاراته به جمع ورزش های المپیکی اضافه شد، هر ورزشکاری آرزو دارد در چنین میدان مهم ورزشی حضور داشته باشد، قطعا پس از این انگیزه ورزشکاران برای کسب مدال های بهتر بالا می‌رود، با انگیزه بیشتر تمرین می کنند، ما هم از روز اول تمرینات را طوری شروع کردیم که برای کسب نتایج خوب آماده شویم.

پورشیب در ادامه صحبت های خود گفت: در حال حاضر نگاه به کاراته عوض شده است و همه انتظار دارند با توجه به المپیکی شدنش درخشش بسیار زیادی داشته باشد، با اضافه شدن کاراته به المپیک روح تازه ای دراین رشته به وجود آمد، همه ما تلاش می‌کنیم درخشش خوبی در تمام مسابقات داشته باشیم و امیدارم بتوانیم با همدلی و پشتکار به نتیجه دلخواه خود در جاکارتا و مسابقات پیش رو برسیم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. کاراته این پتانسیل را دارد که با درخشش در جاکارتا امید را به مردم هدیه دهد.

کاراته‌کای کشورمان با اشاره به پاداش‌های دریافت نشده ملی پوشان از فدراسیون ادامه داد: هر فدراسیونی مشکلات خاص خود را دارد، اما به اعتقاد من عمده‌ترین و اصلی‌ترین مشکل فدراسیون کاراته بودجه است. از سالیان قبل ورزشکاران کاراته مطالباتی را درخصوص قهرمانی‌های که به دست آوردند دارند که اگر به این مطالبات رسیدگی شود قطعا ما می‌توانیم با انگیزه و روحیه بهتری در مسابقات پیش‌رو حضور پیدا کنیم. پرداخت به موقع پاداش‌ها امید به آینده را برای ورزشکاران بیشتر خواهد کرد و ما نیز در فدراسیون کاراته این انتظار را داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز