علی صانعی:

بازیکنان شرایط خوبی دارند/ به دیدارهای تدارکاتی فکر می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۰:۴۰
کد خبر: ۷۲۵۴۳۱
بازیکنان شرایط خوبی دارند/ به دیدارهای تدارکاتی فکر می‌کنیم
سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک معتقد است برگزاری بازی های تدارکاتی باعث می شود تا بازیکنان تجربه کسب کرده و در میدان بزرگ المپیک 2018 آرژانتین آماده باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک  درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی این تیم گفت: اردوهای مستمری را برای بازیکنان در نظر گرفته و خوشبختانه شرایط بازیکنان روز به روز بهتر می شود. 3 هفته تمرینات بدنسازی را ملی پوشان زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته اند و دو هفته دیگر طی برگزاری اردوی های تدارکاتی برای فوتسالیست ها در نظر گرفته ایم و پس از پایان تمرینات بدنسازی، تمرینات تکنیک و تاکتیکی را آغاز می کنیم.

وی یکی از نیاز اصلی بازیکنان را برگزاری بازی تدارکاتی دانست و در ادامه بیان کرد: در اسفند ماه 96 دو بازی تدارکاتی با تیم اوکراین برگزار کردیم تا به 20 نفر اصلی خود برسیم. بعد از این دیدار دوستانه در تورنمنت ایتالیا حضور یافته و با تیم های ایتالیا و اسلونی دو بازی انجام دادیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان نیازمند بازی های دوستانه هستند تا تجربه کسب و محک بخورند، در ماه آینده با تیم زیر 20 سال عراق بازی دوستانه خواهیم داشت و درصدد آن هستیم تا دو مسابقه تدارکاتی دیگر برای بازیکنان هماهنگ کنیم. بزرگترین مشکل ما این است که در این رده سنی تیم ها در کشورهای مختلف وجود نداشته یا محدود هستند به همین دلیل نمی توان به راحتی برای برگزاری بازی های دوستانه رایزنی کرد. 

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک در پایان درخصوص شرایط ملی پوشان گفت: شرایط بازیکنان مطلوب بوده و تمرینات با انگیزه و انرژی بالا دنبال می شود.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز