اکبر محمدی:

حضور در مسابقات کاپ آسیا به تیم جوانان انگیزه مضاعف داد

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۴۲:۲۲
کد خبر: ۷۲۵۵۹۹
حضور در مسابقات کاپ آسیا به تیم جوانان انگیزه مضاعف داد
سرپرست تیم جوانان ایران می گوید که این تیم قبل از اعزام به مسابقات بحرین 3 دیدار دوستانه برگزار می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اکبر محمدی سرپرست تیم جوانان ایران درباره آخرین شرایط این تیم گفت: خوشبختانه بااضافه شدن 4 بازیکن تیم بزرگسالان یعنی یلی، توخته، شریفی و حضرت پور تمرینات با جدیت بیشتری انجام می شود. روند آماده سازی به خوبی چ طی شده و در حال حاضر 19 نفر در اردو هستند که طی روزهای آینده 16 نفر می شوند و در نهایت 26 ام تیر ماه و قبل از اعزام با 12 نفر به بحرین سفر می کنیم. ما صبح و بعد از ظهر هر روز تمرین می کنیم و 4 مسابقه نیز با تیم اردکان پیش بینی شده است که یکی از آنها برگزار شد و امروز نیز یک بازی برگزار می کنیم و هفته آینده دو بازی در برنامه خود داریم. امکانات خوبی داریم و همه چیز خوب است. کارها و مکاتبات برای دریافت ارز، شورای برون مرزی و خروج از کشور بازیکنان حل شده و مشکل خاصی این روزها نداریم.

محمدی در ادامه درباره حضور تیم جوانان در مسابقات کاپ آسیا خاطرنشان کرد: در آخرین تصمیمی که آقای دکتر ضیایی و منظمی اتخاذ کردند، مقرر شد که با توجه به درگیری تیم بزرگسالان، تیم جوانان ایران با اضافه شدن چند نفر از تیم ب و تیم امید تقویت خواهد شد تا تا در مسابقات کاپ آسیا شرکت کند.ما نیز لیست 14 نفره خود را اعلام کردیم تا بعد از پایان مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین و با 7 روز استراحت به این مسابقات برویم.

سرپرست تیم ایران در مسابقات کاپ آسیا تصریح کرد: دو روز پیش این موضوع به ما اعلام شد و ما تمامی مدارک لازم را دیروز تهیه کردیم و ارسال کردیم تا تمامی مراحل اداری سپری شود. تنها مشکلی که به نظر می رسد، در مورد تعداد افرادی است که به ما بعد از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اضافه می شوند و زمان کمی برای هماهنگی با دیگر افراد تیم دارند.

محمدی در پایان با تایید این موضوع که تصمیم ضیایی به تیم ایران انگیزه مضاعفی داده، خاطرنشان کرد:درگذشته جوانان به مسابقات کشورهای اسلامی رفتند ودردیدار با تیم های بزرگسالان دیگر کشورها، به قهرمانی دست پیدا کردند. این مسابقات این فرصت را به بازیکنان می دهد تا تجربه بیشتری کسب کنند و مطمئنا بازیکنان ما با انگیزه مضاعفی در مسابقات آسیایی بحرین شرکت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز