دلخوش و زندی در رده بندی ریکرو؛

نعمتی به فینال صعود کرد

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۲۵۶۶۴
نعمتی به فینال صعود کرد
در ادامه تورنمنت بین المللی رنکنیگ جهانی تیراندازی با کمان معلولین در چک زهرا نعمتی فینالیست شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در نوبت صبح دومین روز از رقابت های رنکینگ بین المللی جمهوری چک، نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی رقابت های ریکرو به مصاف حریفان رفتند.

زهرا نعمتی در این مسابقات موفق شد به دیدار فینال راه یافته و برای کسب نشان طلا به مصاف نماینده لهستان خواهد رفت، زهرا دلخوش دیگر نماینده ایران در ریکرو انفرادی بانوان برای کسب نشان برنز با حریفی از انگلستان روبرو می شود و سمیه رحیمی نیز در مرحله یک چهارم حذف و از گردونه رقابت های انفرادی خارج شد.

در ریکرو مردان نیز اصغر زارعی نژاد، پوریا جلالی پورو غلامرضا رحیمی در مرحله یک شانزدهم حذف شدند، مجید کاکوش در W1 مرحله یک هشتم از گردونه مسابقات حذف شد و محمد رضا زندی نیز در W1 به رده بندی راه یافت و برای کسب نشان برنز به مصاف حریفی از فنلاند خواهد رفت.

در ادامه رقابت های روز دوم، نمایندگان کشورمان تا ساعتی دیگر در مسابقات حذفی کامپوند با حریفان خود روبرو می شوند.

تیم ایران با ترکیب هادی نوری، علی سینا منشا زاده، رمضان بیابانی، پوریا جلالی پور، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی نژاد، محمدرضا زندی، مجید کاکوش، زهرا نعمتی، زهرا دلخوش، سمیه رحیمی، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری در این مسابقات شرکت کرده است.

مجید کهتری به عنوان سرمربی با همراهی جبرائیل عبادی و لیلا سخائی فر، مربیان تیم ملی و مهرداد غلامی، کمک مربی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارد و مسعود حمیدی نیز سرپرست کاروان اعزامی است.

مسابقات تورنمنت بین المللی جمهوری چک از ۱۲ تا۱۶ تیربرپاست و نمایندگان کشورمان ۱۸ تیر ماه به میهن بازمی گردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز