بر اساس اعلام فدراسیون جهانی؛

۶ تکواندوکار کشورمان مجوز حضور در مسابقات گرندپری را کسب کردند

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۷:۱۳
کد خبر: ۷۲۵۷۱۲
۶ تکواندوکار کشورمان مجوز حضور در مسابقات گرندپری را کسب کردند
بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی، 6 هوگوپوش کشورمان جواز حضور در گرندپری مسکو را بدست آوردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2018، از 19 مرداد به مدت 3 روز در سالن ورزشی "زسکا" مسکو برگزار خواهد شد.

انتخاب ورزشکاران بر اساس جدول رنکینگ تا اول ماه ژوئن 2018 صورت گرفت که پیش از این و با نظر سرمربی تیم ملی، آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم برای حضور در این رقابت‌ها معرفی شده بودند.

اکنون و با اعلام لیست نهایی محمدکاظمی در وزن 58- کیلوگرم، سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و احمد محمدی در وزن 80- کیلوگرم نیز راهی روسیه می‌شوند. هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و حسن فلاحی راد به عنوان مربی می‌باشد.

این رقابت‌ها با حضور 32 تکواندوکار برتر در هر وزن پیگیری می‌شود و هر کشور با توجه به رنکینگ هوگوپوشان خود می‌تواند حداکثر دو ورزشکار را به این رقابت‌ها اعزام نماید، کشور میزبان یک سهمیه اضافه در هر وزن دارا می باشد.

در این دوره از مسابقات فدراسیون های مربوطه می‌توانستند اسامی تکواندوکاران خود را که در بین 70 نفر اول رنکینگ المپیکی هر وزن قرار دارند، در مرحله نخست ثبت نمایند. پس از ثبت نام، از سوی فدراسیون جهانی 31 نفر برتر انتخاب انتخاب شدند و لیست نهایی اعلام گردید.

گفتنی است؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز