رسانه های اسپانیایی مدعی شدند؛

شرط جالب رئال مادرید برای انتقال رونالدو به یونتوس

۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۲:۵۴
کد خبر: ۷۲۶۰۰۶
رسانه های اسپانیایی مدعی شدند رئال مادرید برای جدایی رونالدو فقط یک شرط غیرمالی تعیین کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رسانه های اسپانیایی اعلام کردند رئال مادرید فقط در صورتی به کریستیانو رونالدو اجازه خواهد داد با مبلغ 100 میلیون یورو به یوونتوس بپیوندد که این بازیکن به طور رسمی اعلام کند،خودش تصمیم به ترک برنابئو دارد.

بند فسخ 100 میلیون یورویی که در ماه ژانویه امضا شده است در واقع یک توافقنامه دو جانبه بین کریس و پرزاست و به لحاظ حقوقی الزام آور نیست، بنابراین هنوز هم لازم است فلورنتینو پرز اجازه جدایی رونالدو را بدهد.

مارکا، کادنا کوپ و اسکای اسپورت ایتالیا از جمله منابعی هستند که می گویند رئال مادرید می خواهد خود را از سرزنش های جدایی برنده توپ طلا از برنابئو مبرا کند.

این به این معنی است که CR7 باید یک کنفرانس مطبوعاتی تشکیل دهد و در آن اعلام کند که شخصا مایل است پس از 9 سال حضور در رئال برای چالش جدیدی به یوونتوس بپیوندد.

این جملات تکرار نظرات مندس وکیل رونالدو است که در روزنامه رکورد پرتغال منتشر شد.

همچنین این اقدام باعث می شود رئال مادرید را به طور علنی از ستاره پرتغالی خود تقدیر کند و ماجرای ناراحت کننده ایکر کاسیاس، که بسیاری معتقدند به وی بی احترامی شد، تکرار نشود.

مارکا امروز مدعی شد که رونالدو با آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس به توافق رسیده است و حالا فقط پرز باید قرارداد 100 میلیون یورویی را قبول کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز