مهدی علی‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رشته‌های اعزامی به جاکارتا تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند/ ایران همواره در بخش ساندا موفق و صاحب مدال بوده است

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۶۰۹۶
رئیس فدراسیون ووشو گفت: ما همواره در بخش ساندا موفق و صاحب مدال بوده ایم، امیدوارم در جاکارتا هم این اتفاق شیرین را رقم بزنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علی‌نژاد، رئیس فدراسیون ووشو درباره آخرین وضعیت ملی پوشان اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا به خبرنگار برنا گفت: ما امسال در چهار رده سنی اردو داریم. تیم جوانان آخرین مرحله اردوهای خود را سپری می کند و بامداد یکشنبه برای مسابقات جهانی عازم برزیل می شود. در رده بزرگسالان هم که این روز ها خود را برای بازی های آسیایی آماده می کنند، برنامه ریزی هایی انجام شده که در بخش بانوان خواهران منصوریان به همراه مربی چینی خود امشب برای برپایی اردوی دو هفته ای راهی چین می شوند و بعد از پایان اردوی چین دوباره تا زمان اعزام به مسابقات ادامه اردوها را در تهران پیگری می کنند.

علی‌نژاد اضافه کرد: در بخش آقایان نیز اردوی 10 روزه ای در شهرکرد برنامه ریزی شده است که ملی پوشان برای برگزاری این اردو، هفته آینده راهی شهرکرد خواهند شد و پس از آن ادامه اردو ها تا 22 مرداد ماه در تهران پیگیری می شود.

وی درخصوص آمادگی ملی پوشان پیش از اعزام به باز های آسیایی جاکارتا عنوان کرد: شرایط اردو ها تا به امروز خوب و رضایت بخش بوده است، ما سعی کردیم تمام امکانات لازم را برای ملی پوشان مهیا کنیم تا بازیکنان با آرامش خاطر بیشتر به تمرینان بپردازند و با آمادگی لازم و انگیزه بالا در رقابت ها حاضر شوند.

علی نژاد با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن نتیجه مسابقات بیان کرد: همه رشته های اعزامی به جاکارتا تلاش می کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. و بتوانند نتیجه قابل قبولی کسب کنند. ما همواره در بخش ساندا موفق و صاحب مدال بوده ایم، امیدوارم در جاکارتا هم این اتفاق شیرین را رقم بزنیم. هر چند که در ورزش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و زیبایی ورزش هم به اعتقاد من همین است، من برای همه تیم های اعزامی به جاکارتا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بتوانیم با کسب نتیجه شیرین دل هموطنان عزیزمان را شاد کنیم.

نظر شما