جام جهانی۲۰۱۸؛

فیفا :تست دوپینگ عزت الهی و سایر ملی پوشان ایران منفی است

۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۲:۱۴
کد خبر: ۷۲۶۱۱۲
فیفا :تست دوپینگ عزت الهی و سایر ملی پوشان ایران منفی است
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کردهیچ آزمایش دوپینگی در خلال جام جهانی برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مثبت نبوده و آن گزارش اشتباه بوده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا، سایت روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه،  تحقیقات درباره دوپینگ سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه روستوف روسیه متوقف شده است.

این روزنامه سپس به نقل از یک منبع موثق خانه فوتبال روسیه نوشت: آزمایش دوپینگ از سعید عزت‌اللهی روز دوم ماه ژوئن (12 خرداد) در شهر استانبول ترکیه  و در چارچوب کنترل‌های خارج از رقابت‌ها گرفته شد. آزمایشگاه آژانس بین‌المللی ضد دوپینگ (WADA) در شهر لوزان سوئیس نیز به فیفا اعلام کرد که در آزمایش سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران نتیجه‌ای غیرمعمول به خاطر غلظت هورمون لوتئینه حاصل شده است با این حال آزمایش‌هایی برای تشخیص هورمون‌های گنادوتروپین آزاد کننده، ضد استروژنیک و مهار کننده آروماتاز ​​انجام شد که نتایج منفی به دنبال داشتند.

دپارتمان ضد دوپینگ فیفا نیز تحقیقاتی در این رابطه انجام داد و اعلام کرد در نهایت نتایج حاصل‌شده نباید به عنوان نتیجه نامطلوب از آنالیزها برداشت شود. بدین‌خاطر پرونده دوپینگ سعید عزت‌اللهی را بسته اعلام کرد.

همچنین فیفا اعلام کرد:هیچ آزمایش دوپینگی در خلال جام جهانی برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مثبت نبوده و آن گزارش اشتباه بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز