ساهاکیان یک سرمایه ملی است؛

صالحی امیری: مدیریت ورزش باید به نسل جوان سپرده شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۹:۳۲:۳۸
کد خبر: ۷۲۶۲۸۳
صالحی امیری: مدیریت ورزش باید به نسل جوان سپرده شود
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: رسانه‌ها باید همه قهرمانان را به یک چشم ببینند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک امروز در حاشیه مراسم تجلیل از اوشین ساهاکیان ملی‌پوش بسکتبال ایران که هفته گذشته از بازی‌های ملی خداحافظی کرد، اظهار داشت: احساس ما این بود قهرمانان بعد از ترک زمین هم دیده می‌شوند. این یعنی جامعه ورزش به آنها افتخار می‌کند و این موضوع فقط در زمین نیست. صحبت ما از ظرفیت در فضای جدید است.

وی افزود: هادی ساعی را ببینید که حالا به کاروان بزرگ ایران در بازی‌های آسیایی و المپیک جوانان کمک می‌کند. باید به‌تدریج مدیریت ورزش به نسل جدید سپرده شود. نسل جدیدی که در حال رویش است و می‌تواند مدیریت کند.این قابلیت رویش مربوط به نظام مدیریتی سیال است. جمعی که اینجا در کمیته ملی المپیک دیدید، روزی در ورزش بودند و حالا در عرصه مدیریت یا به عنوان رئیس فدراسیون کار می‌کنند. ساهاکیان یک نمونه از صدها قهرمان است که باید از او دعوت شود تا در یک فضای جدید به کار و فعالیت ادامه دهد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه سرمایه انسانی مهمتر از اقتصادی است، تصریح کرد: وقتی از سرمایه صحبت می‌کنیم موضوع فقط اقتصادی نیست. اوشین سرمایه ملی است و هیچ کس آن را نادیده نمی‌گیرد. ما این پیام را به نسل جوان می‌دهیم که شما هم روزی از دید ملت بزرگ می‌شوید. تجلیل امروز یک پیام است که همه ورزشکاران دیده می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز