هاشم اسکندری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور مهران مدیری می‌تواند باعث رونق بولینگ و بیلیارد در کشور شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۸:۴۵
کد خبر: ۷۲۶۳۸۱
حضور مهران مدیری می‌تواند باعث رونق بولینگ و بیلیارد در کشور شود
رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: هدف ما این است که دیدگاه مردم و هنرمندان را به این ورزش تغییر دهیم و شرایطی را فراهم کنیم که تعداد بیشتری از هموطنان به این رشته‌های جذاب روی بیاورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هاشم اسکندری رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس درخصوص انتخاب مهران مدیری به عنوان رییس کمیته هنرمندان این فدراسیون صحبت کرد.

اسکندری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه مهران مدیری چهره شناخته شده و مطرحی در کشور است اظهار داشت: هدف ما از انتخاب ایشان این است که بتوانیم هنرمندان و ستارگان کشور را به سمت این ورزش بیاوریم. آقای مدیری توانمندی زیادی در حرفه خود دارد و با استفاده از این توانمندی‌ها می‌توان از وجود افرادی مانند علی دایی، پژمان جمشیدی و حامد همایون نیز که به طور حرفه‌ای بازی میکنند برای تشکیل تیم هنرمندان و ستارگان استفاده کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارید از حضور آقای مدیری در بخش درآمدزایی فدراسیون نیز استفاده کنید خاطرنشان ساخت: تا به الان به این موضوع فکر نکرده‌ایم و بیشتر هدف ما این است که دیدگاه مردم و هنرمندان را به این ورزش تغییر دهیم و شرایطی را فراهم کنیم که تعداد بیشتری از هموطنان به این رشته‌های جذاب روی بیاورند. حضور افرادی مانند مهران مدیری می‌تواند جذابیت این رشته‌ها را برای مردم بیشتر نشان دهد.

رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ادامه داد: این فدراسیون با تلاش‌هایی که در چند سال اخیر انجام داده توانسته در میادین بین‌المللی نمایش بسیار خوبی داشته باشد و مدال‌های زیادی را کسب کند ولی با توجه به اینکه بیش از 90 مدال جهانی و بین‌المللی را کسب کرده‌ایم هنوز موفقیت‌های ما آنچنان که باید نشان داده نشده است. امیدواریم که با انتخاب آقای مدیری بتوانیم به اهداف فدراسیون بیشتر نزدیک شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز