طاهره طاهریان:

جامعه به این باور رسیده است که بانوان باید حضور اجتماعی فعال داشته باشند

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۷:۴۰
کد خبر: ۷۲۶۵۲۷
جامعه به این باور رسیده است که بانوان باید حضور اجتماعی فعال داشته باشند
نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک گفت: با حمایت وزارت ورزش و جوانان و معاونت ورزش بانوان شرایط خوبی برای توسعه و رشد ورزش قهرمانی بانوان فراهم شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طاهره طاهریان پس از جلسه رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص اختصاص یک سوم سهمیه کاروان اعزامی ایران در بازی های آسیایی به زنان ورزشکار، گفت: با حمایت وزارت ورزش و جوانان و معاونت ورزش بانوان شرایط خوبی برای توسعه و رشد ورزش قهرمانی بانوان فراهم شد.

او گفت: به اعتقاد من موفقیت های امروز ما حاصل تلاش زحمت کشانی است که پس پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم محدودیت هایی که وجود داشت، در سراسر کشور تلاش کردند تا شرایط امروز برای حضور اجتماعی بانوان فراهم شود. امید است همانند گذشته و حتی بهتر از آن در بازی های جاکارتا بدرخشیم.

او که یکی از بنیان گذاران اصلی ورزش زنان ایران بعد از انقلاب اسلامی است با بیان اینکه کمیته ملی المپیک نیز در کنار وزارت ورزش و جوانان از ورزش بانوان حمایت می کند، تصریح کرد: جامعه امروز به این باور رسیده است که بانوان ما باید حضور اجتماعی فعال داشته باشند.

وی با بیان اینکه موضوع حمایت از ورزش بانوان بسیار حائز اهمیت است افزود: همه جوانب ورزش بانوان باید مورد توجه قرار گیرد، از این روی علاوه بر ورزشکاران از بانوان مربی و بانوان سرپرست و سایر بانوانی که برای اعتلای ورزش بانوان فعالیت می کنند نیز حمایت خواهیم کرد.

طاهریان توانمندی بانوان مسلمان ایرانی را مورد توجه قرارداد و خاطر نشان ساخت: همه تلاش خود را می کنیم تا سرپرستی و مربیگری بانوان را بر عهده خود بانوان قرار دهیم. بانوان ورزشکار ایرانی توانایی درخشش در همه سطوح را دارند و حتی قادر به اداره تیم های ملی نیز هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز