تمام تلاشم را می‌کنم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم؛

علیزاده: از اعتماد مسئولان ورزش تشکر می‌کنم/ پرچمداری کاروان کشورم افتخار بزرگی است

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۰:۴۰
کد خبر: ۷۲۶۵۳۳
علیزاده: از اعتماد مسئولان ورزش تشکر می‌کنم/ پرچمداری کاروان کشورم افتخار بزرگی است
نخستین بانوی مدال آور المپیکی کشورمان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: دومین بار است که به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران انتخاب می‌شوم، باعث افتخار من است که مسئولین به من اعتماد کردند و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته برای کشورمان باشم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان (شنبه – 16 تیرماه) با حضور وزیر ورزش و جوانان در این وزارتخانه برگزار و کیمیا علیزاده تنها بانوی مدال آور المپیکی کشورمان به عنوان پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی 2018 – جاکارتا معرفی شد.

کیمیا علیزاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: برای دومین مرتبه است که به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران انتخاب می‌شوم؛ باعث افتخار من است که مورد اعتماد دوباره مسئولین قرار گرفته و امیدوام بتوانم به خوبی پاسخگوی اعتماد آنها باشم.

وی افزود: این موضوع که وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک و سایر مسئولین به ورزش بانوان اهمیت می‌دهند و پرچمداری رویدادی مهم همچون بازی‌های آسیایی را از میان بانوان اننتخاب می‌کنند قطعا انگیره ورزشکاران این بخش را دو چندان می‌کند.

علیزاده گفت: پیش از این نیز در المپیک 2014 نوجوانان به عنوان پرچمدار انتخاب شدم و توانستم در نخستین حضورم طلای این مسابقات را کسب نمایم و تمام تلاشم را می‌کنم در این دوره علاوه بر پرچمداری نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم و با خوشرنگ‌ترین مدال به ایران بازگردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز