گلاره کاکاوندپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انتخاب علیزاده به عنوان پرچمدار کاروان ایران نشان دهنده نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به بانوان است/ این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۶۵۵۱
رئیس دپارتمان بسکتبال سه نفره بانوان گفت: مدال برنز علیزاده به عنوان اولین بانوی ایرانی در المپیک اتفاق ارزشمندی برای جامعه ورزش بانوان رقم زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گلاره کاکاوندپور رئیس دپارتمان بسکتبال سه نفره بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا درباره انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچمدار کاروان تیم ملی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: این انتخاب شایسته را به جامعه ورزش بانوان تبریک می گویم. این انتخاب نشان دهنده نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به بانوان است. پیش از این اکثر بانوان ورزشکار ما در انزوا بودند ولی حالا ما روز به روز شاهد پیشرفت و دیده شدن آن ها در تمام عرصه ها و میادین بین المللی هستیم.

بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال کشورمان خاطر نشان کرد: مدال برنز علیزاده به عنوان اولین بانوی ایرانی در المپیک اتفاق ارزشمندی برای جامعه ورزش بانوان رقم زد، طوری که همه بانوان ورزشکار به این خود باوری رسیدندکه می توانند در هر رویدادی افتخار آفرین باشند، این اتفاق را هم به فال نیک می گیرم و امیدوارم تیم ملی کشورمان در جاکارتا با کسب بهترین جایگاه دل هموطنان عزیز مان را شاد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز