داوری فوتبال بانوان در حال پیشرفت است؛

ذکایی: تیم داوری ایران توانایی قضاوت در فینال جام جهانی روسیه را دارد

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۲۶۸۱۹
ذکایی: تیم داوری ایران توانایی قضاوت در فینال جام جهانی روسیه را دارد
داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه در بخش داوری فوتبال بانوان ایران وضعیت بسیار خوبی داریم و شرایط به نوعی ایده آل است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهناز ذکایی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که در فهرست داوران الیت آسیا قرار گرفته است در ابتدا گفت: متولد 22 آبان سال 68 هستم و قضاوت را به صورت حرفه ای از سال 87 آغاز کردم و سال 90 در لیگ برتر فوتبال بانوان سوت زدم.

وی در ادامه بیان کرد: از زمانی که وارد داوری فوتبال شدم یکی از اهدافم قضاوت در عرصه های بین المللی بود، برهمین اساس تمام تلاشم را در این زمینه انجام دادم. در سال 91 برای دوره ای به نام «چشم‌انداز آسیا» انتخاب شدم و در نهایت در دوره ای که از 5 تا 7 تیرماه (25 تا 28 جوئن 2018) در مالزی برگزار شد تست های آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سرگذاشتم و به عنوان داور رسمی آسیا معرفی شدم.

ذکایی درباره وضعیت داوری فوتبال بانوان گفت: خوشبختانه در بخش داوری فوتبال بانوان ایران وضعیت بسیار خوبی داریم و شرایط به نوعی ایده آل است. داوری فوتبال بانوان در حال پیشرفت است و اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده است. آنچه مسلم است نگاه فدراسیون فوتبال به داوران آقا و خانم در این چند سال اخیر یکسان بوده است.

داور بین المللی فوتبال کشورمان در پایان درباره قضاوت تیم داوری ایران در جام جهانی روسیه گفت: مطمئنا تا الان تمام دنیا قضاوت خوب تیم داوری ایران را مشاهده کردند و بازتاب خوبی در رسانه های جهانی داشته است. معتقدم تیم داوری ایران توانایی قضاوت در فینال جام جهانی روسیه را نیز دارد و این می تواند افتخار بزرگی را برای سرزمین ایران رقم بزند.

نظر شما