در انفرادی جوانگرایی کردیم؛

موسوی: در کومیته تیمی باتجربه‌ها به مصاف حریفان قاره‌ای می‌روند

۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۲:۰۷
کد خبر: ۷۲۷۰۷۹
موسوی: در کومیته تیمی باتجربه‌ها به مصاف حریفان قاره‌ای می‌روند
مربی تیم ملی بانوان کاراته یک روز پیش از اعزام به پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اردن گفت: حریفان جدی و قدری در تاتامی قاره ای داریم، کاراته ایران جایگاه ویژه و تثبیت شده ای در جهان دارد و با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتیم، امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ستاره موسوی مربی تیم‌ ملی کاراته گفت: بانوان کاراته کا تا پیش از شرکت در مسابقات آسیایی اردن 12 مرحله اردوی آماده سازی را پشت سرگذاشته اند و در اردوهای پایانی و نزدیک به اعزام علاوه بر تمرینات چابکی و وزنه، تمرینات فنی و تخصصی هم پیگیری شده و در حال حاضر کاراته کاها در وضعیت آمادگی تا 90 درصدی هستند.

وی گفت: در وزن منهای 50 کیلوگرم، سارا بهمنیار، در وزن منهای 55 کیلوگرم، طراوت خاکسار، در وزن منهای 61 کیلوگرم، شیما آل سعدی، در وزن منهای 68 کیلوگرم، مبینا کاویانی و در وزن به اضافه 68 کیلوگرم، حمیده عباسعلی در بخش انفرادی به میدان خواهند رفت و در بخش تیمی پگاه زنگنه، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی و حمیده عباسعلی به مصاف حریفان می روند.

موسوی با اشاره به اینکه در مسابقات آسیایی اردن از ترکیب جوانان و با تجربه ها بهره خواهیم برد، گفت: در بخش انفرادی جوانگرایی کرده ایم و از کاراته کاهای جوانی که میانگین سنی 23 سال دارند، استفاده می کنیم و در بخش تیمی هم نفرات با تجربه و مدال آوران سالهای گذشته رقابتهای آسیایی و جهانی به میدان خواهند رفت.

مربی تیم ملی بانوان ادامه داد: به هر حال کاراته جمعیت علاقه مند فراوانی دارد و باید از نیروهای جوان در کنار باتجربه ها که از لحاظ فنی و تخصصی وضعیت مناسبی دارند، استفاد کرد تا برای حضور در المپیک 2020 توکیو پشتوانه سازی کنیم.

موسوی در مورد حریفان آسیایی ایران در پانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا گفت: چین، ژاپن، چین تایپه، مالزی و اندونزی همواره حریفان جدی و قدری در آسیا هستند و با آن ها دست و پنجه نرم می کنیم، با این حال ایران جایگاه ویژه و خاصی در آسیا و جهان دارد و جایگاهش ثابت شده است.

وی گفت: من به عنوان خدمتگذار و سرباز در کنار تیم ملی حضور دارم و با وجود اینکه تازه به کادر فنی تیم ملی بانوان اضافه شده ام، اما به دلیل آنکه هدایت تیم های مقاطع سنی مختلف را برعهده داشتم، بنابراین از تک تک نفرات حاضر در اردو شناخت کامل دارم و امیدوارم کاراته کاها با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته اند، نتیجه ای درخور نام و شان ایران کسب کنند.

موسوی گفت: جا دارد از زحمات مسئولین فدراسیون، محمدصادق فرجی، رئیس، محسن آشوری، دبیر و افسانه باقری، نایب رئیس بانوان به دلیل حمایت های بی دریغ شان تشکر و قدردانی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز