زهرا کلهر:

شرایط جسمانی بازیکنان پیکان مطلوب است

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۷:۴۶
کد خبر: ۷۲۷۲۹۱
مربی بدنساز تیم والیبال بانوان پیکان گفت: با توجه به این که به زمان مسابقات نزدیک شدیم برنامه بدنسازی را سبک دنبال کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زهرا کلهر درخصوص وضعیت بازیکنان پیکان اظهار داشت: شمارش معکوس برای آغاز رقابت های جام باشگاه های آسیا آغاز شده است و خوشبختانه بازیکنان از نظر جسمانی در شرایط خوبی هستند.

وی گفت: آمادگی والیبالیست ها طبق برنامه ریزی اولیه خوب پیش رفته است و هم اکنون در اوج آمادگی بدنی و توانایی هستند. از آن جا که یک روز به شروع رقابت ها باقی مانده است امروز برنامه های تمرینی را به منظور حفظ چابکی سبک دنبال کردیم.

مربی بدنساز والیبال بانوان پیکان یادآور شد: در جریان تمرینات و کار با وزنه به بازیکنان گوشزد کردم که نباید فشار تمرینات رابالا ببرند چرا که باعث گرفتگی عضلات و مصدومیت پیش از رقابتها می شد.

کلهر گفت: با توجه به تغذیه مناسب و استفاده از مکمل در طول تمرینات خوشبختانه بازیکنان در این روزهای پایانی تمرینات ریکاوری خوبی شده اند و آمادگی لازم را برای رویارویی با حریفان خود دارند.

رقابت های والیبال بانوان جام باشگاه های آسیا از 20 لغایت 27 تیرماه در قزاقستان برگزار می شود و تیم پیکان در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های قزاقستان و چین تایپه همگروه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز