مونا فرجاد در گفتگو با برنا مطرح کرد:

انتخاب علیزاده به عنوان پرچم‌دار کاروان ایران به خودباوری بیشتر زنان کمک می‌کند/ بازی تیم ملی ایران در جام جهانی غرورآفرین بود

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۹:۵۹
کد خبر: ۷۲۷۴۱۴
انتخاب علیزاده به عنوان پرچم‌دار کاروان ایران به خودباوری بیشتر زنان کمک می‌کند/ بازی تیم ملی ایران در جام جهانی غرورآفرین بود
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچم دار کاروان ایران کار مهمی است که با دست یاری دولت مردان انجام شد و نقش مهمی در خودباوری زنان جامعه ایفا می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مونا فرجاد درباره انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی آسیایی جاکارتا، تأکید کرد: انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان پرچم دار کشورمان اهمیت بسیاری دارد و باعث افتخار زنان ایرانی است.

او در گفتگو با خبرنگار برنا ادامه داد: در سال های اخیر زنان در جامعه ما هویت اجتماعی بیشتری پیدا کرده‌اند و همچنین زمینه برای رشد بیشتر آنها فراهم شده است.

بازیگر فیلم سینمایی «ماهورا» با اشاره به اینکه زنان زمینه رشد فکری و روحی در خانواده را بوجود می آورند، گفت: زنان در سال‌های اخیر نشان داده اند که توانایی بسیار بالایی دارند و درست است که می‌گویند مردان ستون خانواده هستند اما این زنان هستند که باعث می‌شوند نسل آینده روحیه سالم‌تری داشته باشد.

فرجاد افزود: هرچقدر به زنان و توانایی هایشان بیشتر اهمیت دهیم، برای کشورمان افتخارات بیشتری به همراه می آورند.

** زنان کشورمان به اندازه کافی توانمند هستند

بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» در ادامه با بیان اینکه زنان به خوبی می توانند از عهده امور برآیند، یادآورشد: در حال حاضر زنان بسیاری هستند که در جایگاه مسئوول قرار گرفته اند و کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. زنان کشورمان به اندازه کافی توانمند هستند به همین دلیل  نمی‌توانیم استعداد زنان را نادیده بگیریم. با کمک دولت مردان و فرهنگسازی در این زمینه بی شک می توانیم بیش از گذشته برای کشور افتخارآفرینی کنیم.

بازیگر سریال «خسته دلان» خاطرنشان کرد: هرچقدر در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و اقتصادی-سیاسی زمینه را برای حضور زنان فراهم کنند، نوع نگرش مردان نسبت به زنان و فعالیت های اجتماعی آنها تغییر می کند.

** زنان می توانند با دست یاری دولت مردان افتخارآفرین شوند

فرجاد همچنین درباره تأثیر انتخاب کمیما علیزاده به عنوان پرچم دار کاروان ایران در خودباوری زنان کشور، تأکید کرد: در چند سال گذشته فضای کشور به گونه ای شده که زنان تقریبا توانایی‌های خودشان را کشف را کرده اند و توانسته اند به خود باوری برسند.

او افزود: زنان به این باور رسیده اند که می توانند در جامعه نقش تعیین کننده ای داشته باشند.  اگر دولت مردان دست یاری دهند و زمینه را برای حضور زنان فراهم کنند، بی‌شک زنان افتخارات بسیاری برای مملکت به همراه می آورند چنانچه یک زن می تواند پرچم دار چنین بازی مهمی در عرصه بین‌المللی باشد.

** بازی تیم ملی ایران در جام جهانی غرورآفرین بود

بازیگر فیلم سینمایی «راز فانوس» در پایان درباره عملکرد تیم ملی ایران در رقابت های جهانی روسیه، گفت: عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی شگفت انگیز بود. به فوتبال علاقه بسیاری دارم و بازی تیم های کشورهای مختلف را همواره دنبال می کنم، پس از تیم ملی ایران به تیم اسپانیا تیم مورد علاقه من است و اصلا فکر نمی کردم ایران بتواند پابه پای این تیم قدرتمند بازی کند.

فرجاد ادامه داد: بازی تیم ملی ایران در جام جام جهانی غرور آفرین بود، بازکنان ما هرکدام به نوع خود خوش درخشیدند.

او خاطر نشان کرد: درست است که نتوانستیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم اما انقدر بازی زیبا بود که همه به خود بالیدیم. اگر همیشه آموزش، توجه و امکانات در اختیار فوتبالیست ها قرار گیرد، بی شک در دوره های بعدی به جایگاه بالاتری خواهیم رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز