الهه شیدایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تکواندو بانوان شرایط خوبی دارد/ تلاش می‌کنیم با همدلی بهترین اتفاق را در جاکارتا رقم بزنیم

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۷۵۹۹
تکواندو بانوان شرایط خوبی دارد/ تلاش می‌کنیم با همدلی بهترین اتفاق را در جاکارتا رقم بزنیم
ملی پوش تکواندو بانوان گفت: همه ما برای کسب بهترین نتیجه به رقابت ها می رویم و تلاش می کنیم با همدلی بهترین اتفاق را در جاکارتا رقم بزنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ الهه شیدایی ملی پوش تکواندو بانوان که برای نخستین بارقرار است حضور در رقابت های خارجی  تجربه کند، درخصوص اردوهای برگزار شده جهت آمادگی تیم ملی پیش از اعزام به تورنمنت کره جنوبی و بازی های آسیایی جاکارتا، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی از 21 خرداد تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی و همچنین تورنمنت  G2 که تیرماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود آغاز کرده ایم. شرایط اردوها خوب است، با توجه به این که اولین بار است در یک تورنمنت برون مرزی حضور پیدا می‌کنم از انگیزه خیلی بالایی برخوردار هستم و امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی در کره کسب کنم تا با انگیزه مضاعف در جاکارتا حاضر شوم.

وی در ادامه افزود: بازی های آسیایی جاکارتا به لحاظ فنی در سطح بالایی برگزار می شود، هرچند که من تجربه حضور در چنین میدان مهمی را نداشتم اما با توجه به توصیه های مربی و کادر فنی تیم به شناخت خوبی از حریفان و سطح رقابت ها رسیده ام.

شیدایی درباره شانس کسب مدال توسط ملی پوشان در بازی های آسیایی و تورنمنت کره جنوبی، اظهار کرد:  ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم، پیش از بازی های آسیایی جاکارتا، شرکت در تورنمنت کره جنوبی حکم یک اردوی برون مرزی برای ما دارد، بدون شک حضور در این تورنمنت چه با کسب مدال برای ما همراه باشد چه بدون مدال، می توانیم نقاط ضعف و قدرتمان را تا بازی های آسیایی شناسایی کنیم و با رفع مشکلات فنی، بتوانیم با آمادگی لازم در مسابقات حاضر شویم. کسب مدال در این دو رویداد دور از ذهن نیست ولی خوب رنگ مدال هم قابل پیش بینی نیست، همه ما برای کسب بهترین نتیجه به رقابت ها می رویم و تلاش می کنیم با همدلی بهترین اتفاق را در جاکارتا رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز