عبدالحمید احمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزش تاثیر بسزایی در ایجاد شور و نشاط در میان مردم جامعه دارد

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۵:۴۵
کد خبر: ۷۲۷۶۲۱
ورزش تاثیر بسزایی در ایجاد شور و نشاط در میان مردم جامعه دارد
سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: کسب عناوین خوب توسط ورزشکاران در رویدادهای مختلف باعث می‌شود تا شور و نشاط در جامعه ایجاد شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی جهان با استقبال مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی به کشور بازگشتند.

عبدالحمید احمدی، سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه  اتفاقات بسیار خوبی در ابعاد مختلف ورزش در حال رخ دادن است. حمایت‌های خوبی از بخش ورزش حرفه‌ای و قهرمانی برای حوزه‌های مختلف ورزشی انجام شده که اکنون شاهد درخشش ورزشکارانمان در رویدادهای مختلف ورزشی هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه هرروز خبرهای خوشی از ورزش به گوش می‌رسد. کسب عناوین خوب توسط ورزشکاران در رویدادهای مختلف باعث می‌شود تا شور و نشاط در جامعه ایجاد شود. ورزش تاثیر بسزایی در ایجاد شور و نشاط در میان مردم جامعه دارد.

احمدی با تاکید بر اینکه ورزش می‌تواند امید بر زندگی را در میان مردم افزایش دهد، بیان کرد: همه تلاشمان رابه کار می‌بریم تا موفقیت‌ها در جامعه استمرار داشته باشد. درخشش تیم فرنگی نوجوانان در رقابت‌های جهانی خبر بسیار خوبی بود و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. از مدیریت فدراسیون کشتی تقدیر می‌کنم که شرایط خوبی را برای حضور موفق نوجوانان در رقابت‌های جهانی را مهیا کردند. 

سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: امسال سال ورزشی پر رویدادی در پیش داریم، بعد از رقابت‌های جام جهانی، رقابت‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی کشتی را در پیش داریم. امیدواریم در آینده به عنوان‌های خوبی در حوزه‌های مختلف ورزشی برسیم. به تک تک کشتی‌گیران که توانستند در رقابت‌های جهانی به مدال‌های خوش رنگی برسند تبریک می‌گویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز