کسب اولین مدال در چک؛

یزدانی نقره‌ای شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۵:۳۳
کد خبر: ۷۲۸۱۹۷
نوید یزدانی با کسب مدال نقره ایران را صاحب اولین مدالش در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ دانشجویان جهان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین روز از سومین دوره رقابت‌های قهرمانی پاورلیفتینگ دانشجویان جهان در حالی در چک دنبال شد که ایران در این روز توسط یزدانی صاحب اولین مدال جهانی خود در این رشته در بخش دانشگاهی شد. نوید یزدانی ورزشکار دسته 74 کیلوگرم در رقابتی نزدیک با رقبای خود موفق شد اولین مدال رشته پاورلیفتینگ دانشجویان را در اولین حضور نماینده پاورلیفتینگ کشورمان در این رقابت‌ها کسب کند.

یزدانی در حرکت اسکات با ثبت وزنه 187/5 کیلوگرم به کار خود پایان داد. وی در حرکت پرس توانست با ثبت وزنه های به ترتیب 145در حرکت اول،152/5 در حرکت دوم و با ثبت وزنه 155 در حرکت سوم مقام دوم را از آن خود کند و مدال نقره جهان را بدست بیاورد. یزدانی با مهار وزنه 250 کیلو در حرکت اول توانست با ثبت رکورد مجموع 592/5 تا یک قدمی مدال مجموع نیز پیش رفت ولی نتوانست عنوانی بهتر از پنجمی بدست آورد. امروز و در دومین روز مسابقات در دسته 83 کیلو گرم محمد رییسی نماینده تیم پیام‌نور در این رقابتهاست.

سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان از تاریخ 17 الی 23 تیر به میزبانی پلزن کشور چک در حال برگزاری است که تیم پاورلیفتینگ دانشگاه پیام نور به نمایندگی از کشورمان در این دوره از مسابقات حضور دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز